Це була спільна рекламна кампанія трьох брендів: ПриватБанка, Visa та Apple. Кампанія мала привернути увагу тих, хто чекав «Термінал» на iPhone. Але також потрібно було довести крутість технології тим підприємцям, які не поспішали відмовлятися від звичайних терміналів, готівки чи «можна на карту».
«Термінал» полегшує життя підприємців, робить їх мобільнішими, сприяє розвитку бізнесу. Бо замість того, щоб возитися з додатковим обладнанням, тепер можна просто простягнути клієнту свій iPhone і прийняти оплату.
Ми дійшли думки, що
це — технологія майбутнього, яка існує вже сьогодні.
Так само, як колись технологією майбутнього вважалися кредитна картка, чи гроші, чи бартер… І лише далекоглядні підприємці, які не боялися рухатися вперед, зробили ці ноу-хау нормою. Ми присвятили ролик таким підприємцям-першопрохідцям.