0%.

Loading

Банки і фінанси

2024

Visa®

Спецпроєкт Visa до Міжнародного жіночого місяця

Історія про те, як ми попросили чотирьох успішних жінок розповісти про свій шлях до успіху, попри стереотипи та упередження. 
Комунікація
Відеоролик
SMM

00:00

Ситуація:


Одна з головних цілей бренду Visa — бути дотичним до вирішення важливих соціальних проблем, говорити про них більше та голосніше. 8 березня 2024 року Visa вирішила стати рупором для жінок, щоб нагадати людям про справжню суть цього дня — боротьбу за жіночі права. 

Завдання:

Нашою головною метою було створити потужну комунікацію для соціальних мереж Visa до Міжнародного жіночого місяця. Таку, яка б чітко висловлювала важливу ідею: «Жінка може бути різною». 

Реалізація:

Visa — це завжди про людей. Для бренду важливо брати участь у вирішенні важливих соціальних питань. Благодійні колаборації з Куражем, Bolt та WOG в рамках ініціативи «Небайдужі». Підтримка молодих талантів у різних сферах — від дизайну до музики. Все це лише частина ініціатив, у яких Visa бере участь. Одним з наймасштабніших регулярних проєктів бренду є жіночий бізнес-акселератор «Відважна» в рамках She’s Next Empowered by Visa. Завдяки йому сотні бізнесвумен змогли побудувати власну успішну справу. Підтримка жінок важлива для Visa усі 365 днів на рік, проте Міжнародний жіночий місяць – це чудова нагода донести цінності бренду до аудиторії. 

«Залишити без уваги таку важливу дату, як 8 березня ми не те, що не могли — ми поставили собі за мету зробити щось особливе: надихаюче, змістовне та справжнє! Те, що змогло б об’єднати жінок з різних сфер по всій країні в тому, що вони самі в праві вирішувати, ким бути. Змотивувати їх відкинути стереотипи та страх, і просто бути собою. А ще, нагадати людям про справжній сенс цієї дати, бо часто й досі його хибно трактують як день краси, весни та тюльпанів», — Наталка Думнич, SMM Head. 

У прогресивному, здавалося б, 2024 році жінки все ще стикаються з певними стереотипами, упередженнями, обмеженнями: «Це чоловіча робота», «Ця спідниця занадто коротка, а ця навпаки додає тобі віку», «Це справа не для жіночого розуміння», «Бажаємо тобі знайти справжнє жіноче щастя поряд з чоловіком!» У Visa ж  переконані, що жінки можуть досягати того, чого хочуть, і займатися тим, про що мріють. Сильна бізнесвумен, ніжна мама та дружина, поєднання цих ролей або створення своїх власних — жінка обирає сама. Так народилася ідея: організувати та відзняти міні-інтерв’ю з успішними представницями різних сфер. Ми обрали саме цей формат, бо хотілось створити відчуття особистої розмови з жінками, які ділилися своїм досвідом. Зробити його більш живим та емоційно забарвленим. А хто ж розповість краще за самих жінок, які проходили все це: стикалися з обмеженнями, чули стереотипні фрази, знайомі багатьом? 


Головними героїнями наших відео стали: 


Світлана Чирва
 
Віцепрезидентка, регіональна менеджерка Visa в Україні та Молдові. 


Інна Гордєєва
 
Кінокритикиня, членкиня Спілки кінокритиків України. 


Наталя Гаріпова
 
Стендап-комікеса, сценаристка, продюсерка. 


Анна Страховська
 
Керівниця Дія.Бізнес у Бучі та керівниця ГО «BeCity».

1 / 0

Представниць різних сфер ми обирали, щоб продемонструвати силу жіноцтва: неважливо чи це підприємиця, чи це жінка з фінансової сфери, чи з культурної — кожна може стикатися з певними факторами та обмеженнями. Проте, якщо вона розуміє, чого хоче, то зможе досягти своїх цілей та мрій. 


«Ми хотіли, щоб це був меседж від одних жінок іншим. Бо історії, які ми розкривали — це, з одного боку, кейси конкретної жінки, а з іншого — те, що знайомо практично кожній. І ми хотіли, щоб історія жінки, яка з цим впоралась, — щира, правдива, відверта, — надихала жінок, які, можливо, просто зараз стикаються з чимось подібним. Вони можуть побачити, що це некритично. В тебе є твоє жіноче коло, women power, яке може тебе підтримати.” — Марина Мікєладзе, SMM Team Lead.
 


Строки в підготовці були доволі обмеженими, тож ми робили паралельно все, що можна було робити: SMM та акаунт-команди об’єднали всі свої найкращі скіли для максимально злагодженої роботи. 


Враховуючи те, що ми створювали відео саме для Instagram, де ніхто не буде дивитися годинні подкасти, перед командою постала задача вмістити всі головні інсайти в 90 секунд. Тому було вирішено провести попереднє інтерв'ю з кожною з героїнь. Ми поставили їм всі ті ж питання, які ви бачите у відео, знаходили найцікавіші інсайти і фіксували їх. А на зйомках просили повторити те саме, але вже на камеру. Таким чином, ми не прописували текст заново, що і створює цю щирість та невимушеність, але фіксували сказані цитати, щоб більш швидко та організовано провести зйомки. Адже знімальний процес був доволі інтенсивним: лише 2 дні, щоб зняти кожну з героїнь. Для нас було викликом грамотно все організувати, аби підлашуватися під графіки учасниць. Але, як завжди в команді Grape, виклик прийнято і пройдено на відмінно. На виході ми отримали саме той результат, який був потрібен. 




Публікація відбувалася в тиждень перед 8 березня. Саме тоді, коли рівень актуальності такого контенту знаходиться на найвищому рівні. Враховуючи успішний досвід наших минулих кейсів, таких як комунікація для технології Tap to Phone від Visa, всі відео публікувалися у форматі спільних постів з головними героїнями. Це дало додаткове органічне охоплення контенту. До кожного Reels ми також створили ряд сториз, які закріпили в Highlights «Women». Тож ви досі можете їх переглянути! :)
Спецпроєкт Visa до Міжнародного жіночого місяця
Дивіться інші наші проєкти!

Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід перегляду на нашому сайті. Для отримання додаткової інформації прочитайте нашу .