Представниць різних сфер ми обирали, щоб продемонструвати силу жіноцтва: неважливо чи це підприємиця, чи це жінка з фінансової сфери, чи з культурної — кожна може стикатися з певними факторами та обмеженнями. Проте, якщо вона розуміє, чого хоче, то зможе досягти своїх цілей та мрій.
«Ми хотіли, щоб це був меседж від одних жінок іншим. Бо історії, які ми розкривали — це, з одного боку, кейси конкретної жінки, а з іншого — те, що знайомо практично кожній. І ми хотіли, щоб історія жінки, яка з цим впоралась, — щира, правдива, відверта, — надихала жінок, які, можливо, просто зараз стикаються з чимось подібним. Вони можуть побачити, що це некритично. В тебе є твоє жіноче коло, women power, яке може тебе підтримати.” — Марина Мікєладзе, SMM Team Lead.
Строки в підготовці були доволі обмеженими, тож ми робили паралельно все, що можна було робити: SMM та акаунт-команди об’єднали всі свої найкращі скіли для максимально злагодженої роботи.
Враховуючи те, що ми створювали відео саме для Instagram, де ніхто не буде дивитися годинні подкасти, перед командою постала задача вмістити всі головні інсайти в 90 секунд. Тому було вирішено провести попереднє інтерв'ю з кожною з героїнь. Ми поставили їм всі ті ж питання, які ви бачите у відео, знаходили найцікавіші інсайти і фіксували їх. А на зйомках просили повторити те саме, але вже на камеру. Таким чином, ми не прописували текст заново, що і створює цю щирість та невимушеність, але фіксували сказані цитати, щоб більш швидко та організовано провести зйомки. Адже знімальний процес був доволі інтенсивним: лише 2 дні, щоб зняти кожну з героїнь. Для нас було викликом грамотно все організувати, аби підлашуватися під графіки учасниць. Але, як завжди в команді Grape, виклик прийнято і пройдено на відмінно. На виході ми отримали саме той результат, який був потрібен.