0%.

Loading

Комунікація до зимових свят для Visa 2025

Банки і фінанси

2024

Visa®

Комунікація до зимових свят для Visa 2025

Як не загубитися в стрічці цільової аудиторії серед потоку Санта Клаусів? 
Комунікація
Спільнота
Рекламна кампанія
Відеоролик
SMM

Ситуація

Щойно на календарі з’являється дата 1 грудня, серед спеціалістів сфери маркетингу починаються справжні перегони з креативності та оригінальності. Додати сніжинок, оленів або Санту на віжуал тепер недостатньо — контент повинен виділятися та запам’ятовуватися. 

Завдання

Все по класиці — знайти шляхи, рішення та ідеї, які б виділяли контент Visa з-поміж іншого, легко адаптувалися під декілька країн та були цікавими для аудиторії. 

Реалізація

Якщо попросити звичайну людину назвати асоціації із зимовими святами, то вона відповість щось на кшталт «ялинка», «подарунки» або «родина». Якщо ж запитати те саме у спеціаліста маркетингової сфери, відповіддю будуть такі слова як «концепції» та «референси». 
 
Цієї зими ми працювали одразу з двома комунікаційними ідеями. Перша концепція «New Year New Me» — повністю наших рук справа. Вона діяла для 7 країн: України, Грузії, Казахстану, Молдови, Азербайджану, Киргизстану та Узбекистану.  Її головна ідея — сприймати наступний рік, як нову можливість, такий собі fresh start. Адже передноворічний період — це особливий час, сповнений натхнення й очікування змін. А оскільки мета Visa — підтримувати і надихати, то в період новорічних свят ми запропонували аудиторії згадати про те, що важливо, ще раз подякувати собі за великі й маленькі перемоги і закласти амбітні плани на майбутнє. В рамках цього посилу були створені ідеї для дописів з використанням актуальних тенденцій та трендів. 
 
Друга ж концепція діяла лише для України, поєднана з тією ж «New Year New Me». Вона мала назву «Сила маленьких подарунків», розробкою якої займались Saatchi & Saatchi Ukraine.  Якщо описати цю концепцію парою речень: саме на різдвяні свята ми купуємо найбільше подарунків і часом буває складно не залишитись після цього з пустим гаманцем та з відчуттям втоми замість свята. Тож у дописах ми культивували думку про те, що навіть маленький подарунок несе в собі велику радість.

Як ми комунікували продуктові пости? 

Ну ось наприклад, пропозиції для подорожей в Азербайджані ми підв’язали під ідею «Winter arc with Visa». Що таке «Winter Arc»? Це популярний тренд (особливо на платформах типу TikTok), який охоплює період з жовтня по січень. Ідея полягає в тому, щоб використовувати ці місяці для зосередження на важливих сферах життя, таких як фізичне здоров'я, кар'єра, психологічний стан або набуття нових навичок. А Visa може стати надійним помічникомпропонуючи офери, які допоможуть людям розвиватися і ставати кращою версією себе в новому році. Таким чином нам вдалось поєднати актуальний зараз тренд із загальною концепцією. 
 
Хочете наочно побачити, як класно ми втілили продуктові дописи в життя? Welcome за посиланнями!

Типи людей перед зимовими святами feat OLX
 
Комунікація до зимових свят для Visa 2025

Як ми підвищували залученість? 
 
Для цього ми зібрали ідеї надихаючих постів, з якими аудиторія легко могла б взаємодіяти: репостити, коментувати, надсилати друзям. 
 
Варіант 1: пости «Visa glimmers», де ми пропонуємо аудиторії сфокусуватися не лише на цілях і планах на наступний рік, а й на глімерах (приємних дрібницях, що роблять життя яскравішим), які варто забрати з собою у 2025 рік. Так ми створили надихаючий контент для різних представників цільової аудиторії Visa, закликаючи людей ділитися в коментарях тим, що приносить радість в їхнє життя. У копірайті ж нативно говорили про те, що Visa поруч, аби перетворювати звичайні моменти на глімери. А для такого допису на сторінці Visa Ukraine вдалося закласти важливі для українців сенси — підтримка близьких та доброчинність. 
 
Варіант 2: дописи «Slow living with Visa». Ідея полягала в тому, щоб нагадати людям слухати себе і свої бажання, навіть коли це складно зробити за великою кількістю справ і планів. У віжуалі ми пропонували дії, які допомагають трохи «заземлитися». Частина кадрів була привʼязана до доречних оферів Visa, які органічно лягали в цю ідею. У копірайті закликали аудиторію ділитися власними прикладами slow living-дій. 

Як розважали? 
 
При підготовці святкового контенту, ми також не забули про веселі розважальні пости. Так ми адаптували два актуальних тренди — chill guy та відео, де людина має прикласти великі пальці до екрану.  
 
Також для одного відео ми організували цікаву зйомку. Для неї дизайнери попередньо розробили зимові наліпки Visa, які потім клеїли в різних місцях, розповсюджуючи святковий настрій. 
 
А щоб бути не тільки веселими, а й корисними, ми приміряли на себе амплуа ельфів-помічників і зробили добірку подарунків на свята. Там ми зібрали речі від крутих українських брендів, які було б приємно отримати людям залежно від їхніх цілей та мрій на майбутній рік. 

Як вітали зі святами? 
 
Марафон привітань почався з Дня Святого Миколая в Україні. Для цього ми підготували нестандартний пост з листами до Миколая, адже ця особлива традиція для багатьох створювала відчуття дива в дитинстві. Тож ми вирішили занурити аудиторію в теплі спогади, бо в душі кожного з нас досі є дитина. Проте цього разу замість смаколиків чи іграшок дорослі діти попросили у Миколая допомоги та натхнення для здійснення мрій у наступному році. У підсумку вийшов теплий допис, надихаючий на нові здобутки та рішучі кроки до важливих цілей. 
 
До Різдва ми підготували дуже теплий та затишний ASMR Reels зі звуками Різдва: шарудінням подарункового паперу, клацанням таймера духовки та шумом бесід за столом. Адже свята закарбовуються в памʼяті особливими моментами на рівні відчуттів. А з таким відео кожен зможе відчути атмосферу свята, навіть якщо заплющить очі під час перегляду стрічки соцмереж. 
 
Привітання ж до Нового року ми зробили навпаки більш активним, надихаючим на дії та зміни. Тут ми повною мірою втілили загальну концепцію «New Year New Me». В копірайті сказали про те, що найкращий час для здійснення бажань — зараз. Та побажали, аби наступний рік став роком здійснення заповітних мрій. 
 
Задоволені проробленою роботою різдвяні ельфи з SMM-відділу й самі відправились дивитися улюблені зимові фільми та їсти мандарини. 
Комунікація до зимових свят для Visa 2025

Результати

А поки ми були на канікулах, результати не змусили себе чекати. Як ми проспойлерили вище, комунікація дуже потішила нас своїми результатами. В усіх акаунтах святковий контент потрапив у топ найкращих за показником ERR. А в деяких країнах показник залучення за місяць підвищився більше ніж втричі, порівняно з несвятковим періодом. 
 
Аудиторія активно реагувала на контент: коментувала, зберігала та поширювала пости. Беззаперечними фаворитами стали фанові дописи «Winter Arc» та «Slow living with Visa». 
 
Окрім того, завдяки нашій комунікації та додатковим активностям у декількох країнах кількість підписників збільшилась від 2 до 5 разів. 
 
Тож можна казати впевнено: SMM-команда змогла зробити так, щоб контент Visa точно виділявся з-поміж усього потоку святкових постів в Instagram. 
Агенція

Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід перегляду на нашому сайті. Для отримання додаткової інформації прочитайте нашу .