Результати
А поки ми були на канікулах, результати не змусили себе чекати. Як ми проспойлерили вище, комунікація дуже потішила нас своїми результатами. В усіх акаунтах святковий контент потрапив у топ найкращих за показником ERR. А в деяких країнах показник залучення за місяць підвищився більше ніж втричі, порівняно з несвятковим періодом.
Аудиторія активно реагувала на контент: коментувала, зберігала та поширювала пости. Беззаперечними фаворитами стали фанові дописи «Winter Arc» та «Slow living with Visa».
Окрім того, завдяки нашій комунікації та додатковим активностям у декількох країнах кількість підписників збільшилась від 2 до 5 разів.
Тож можна казати впевнено: SMM-команда змогла зробити так, щоб контент Visa точно виділявся з-поміж усього потоку святкових постів в Instagram.