0%.

Loading

Банки і фінанси

2024

àbank®

цінуємо стосунки

Дизайн
Рекламна кампанія
Ілюстрація
Ребрендинг
Бренд-айдентика

00:00

Клієнт:

Юнацька мрія кожного креативника — працювати з тими, кого вже люблять. Втім, àбанк не просто такий, àбанк це може довести. «Народний банк» за версією FinAwards 2023 та 2024. Один з найбільших банків за кількістю клієнтів. Банк, у який вже якщо прийшов, то йти не хочеться.

Ситуація:

Виклик в тому, що банківський ринок стає все більш одноманітним. З маскотами, мемами й ачивками. Забуваючи, що цінність у довірі, а не забрендованості. Втім, і ми, і клієнт розуміємо, що банк — це установа, що надає послуги, а не атрибут крутості. Однак, коли вже люди визнали тебе топ за відчуттями, то і зовні хочеться виглядати відповідно. Набравшись сміливості сказати «адіос» яблукам і заручившись підтримкою Visa, àбанк прийшов до Grape, щоб оновитися і розповісти про це.
“Щоб сформувати стратегію для àбанку, ми зафіксували те, як вони працюють, аби це не змінилось”
[object Object], фото 100

Олекса

Стратегічний директор



Фокус на основному дозволив стратегічній команді вивести позиціонування: з акцентом на потреби людей. Бо так банк проводить всі свої операції ще з часів, коли був «Акцент-банком».

Тож ми зробили усе, щоб цей акцент простежувався і в новому дизайні, і в Tone of Voice, і в оновленій комунікації. Але задача була настільки грандіозною, що про все по черзі.
Етап перший: зарелізити лого на формі Динамо

Етап перший: зарелізити лого на формі Динамо

Банк з яблуком. Стійка асоціація, яка закріпилася за àбанком. Таким його бачили клієнти інших банків, схожа характеристика звучала в медіа. І тільки чинні користувачі знали, що àбанк — про більше. Дійсно комфортні відділення, менеджери, які на зв’язку навіть уночі, й сервіс від «а» до кожного Я. Базуючись на цьому, наша дизайн-команда взялася за створення нового лого, яке б показало àбанк, як банк з акцентом на потребах людей. Яблук і без цього вистачає, а àбанк — один. 

Так і з’явився головний дизайн-елемент у вигляді наголосу, який став основою оновленої айдентики. І тепер на кожному етапі взаємодії з візуалом клієнтське око легко виділятиме конкретний меседж або перевагу. А все тому, що наголосили на основному :) 

А знаєте, що ще зробили? Буквально розставили акценти на 11 гравцях ФК «Динамо», розмістивши новий логотип на їхній формі. Символічний реліз не інакше. 

Кожна деталь оновленого брендингу про інтуїтивність та простоту. Ми розробили зрозумілу структуру для нової айдентики, тим самим закривши один з основних запитів — наявність цілісної дизайн-системи. 
undefined, фото 2300
undefined, фото 2301
undefined, фото 2302
undefined, фото 2303
undefined, фото 2304
undefined, фото 2305
undefined, фото 2306
undefined, фото 2400
undefined, фото 2401
undefined, фото 2402
undefined, фото 2403
undefined, фото 2404
undefined, фото 2405
undefined, фото 2406

1 / 0

Етап другий: акцентувати й цінувати

Оновлення застосунків не новина для аудиторії. Поява бренд-героя теж мало кого здивує. Як тоді виділити себе серед решти гравців і привернути увагу користувача?
“В àбанку вражає сервіс, спрямований на клієнта. Наклацали кредит у додатку? Менеджери розклацають навіть вночі”
[object Object], фото 100

Іван

Креативний директор



Саме цей інсайт став основою першого етапу акцентної комунікації. Де сам банк розповідає про ребрендинг, місію бути орієнтованим на споживача і цінність стосунків. В кампанії ми використали справжні історії користувачів àбанку, завдяки яким розкрили ряд іміджевих переваг. Круто, коли бренду для сюжету достатньо просто пригадати клієнтський фідбек.



Цінувати стосунки навіть у такій буденній дії, як зняття готівки. 
Банкомати це майже завжди про відсутність приватності й прикривання пін-коду від зайвих очей. Розуміючи це, ми вивели формулу: 

Акцент на потребах людей + необхідність нового користувацького досвіду = прокачані банкомати від àбанку. 
цінуємо стосункицінуємо стосунки



Так кілька потрібних акцентів здатні перетворити залізну машину з грошима на прояв турботи. 

А далі був тон. Золота середина, яка зберігає єдність у комунікаціях — Tone of Voice. Копірайтери сіли, копірайтери вирішили, що потрібно так:

Тепло і просто. Говоримо так, щоб клієнт відчував легкість у взаємодії. 

Емпатія в кожному повідомленні. Транслюємо турботу не тільки у вчинках, а й у повідомленнях. Звучимо зрозуміло для всіх. 

Завжди поруч. В кожному слові ми завжди тут, для клієнтів, для розв'язання їхніх питань. 
Етап третій: розповісти історії клієнтів

Етап третій: розповісти історії клієнтів

У наступному етапі комунікації ми дали можливість користувачам поділитися власним досвідом взаємодії з àбанком. От буває ж так, що здебільшого ФОП для банків — просто абревіатура. В àбанку інша історія, бо коли з акцентом на клієнтів, то будуєш з ними стосунки. Бо цінуєш стосунки

І як же тішить, коли банк і те, і се, і ставиться, як до людини. Так само в роликах ми поєднали оновлений лого, підсвітили турботливий слоган кампанії і зробили акцент на кожному клієнті та його потребах. 



цінуємо стосунки

“В àбанк мене привів батько ще до початку нашої співпраці. Тож, коли випала нагода створити рекламну кампанію, ми практично будували її на особистому досвіді”
[object Object], фото 100

Олена

Креативна лідерка та акторка в ролі Олени



Шість секунд на повідомлення — це мало? Достатньо, щоб клієнт розкрив перевагу банку. Ми створили серію коротких форматів, де Олена, Микола й Настя поділилися тим, що вразило їх у сервісі найбільше. До речі, на місці героїв може бути кожен, адже àбанк цінує стосунки з усіма.



Все, що наклацається — легко пофікситься менеджерами àбанку. 
Бо самі знаєте, чому :) 
àбанк. цінуємо стосунки
Перегляньте й інші наші проєкти

Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід перегляду на нашому сайті. Для отримання додаткової інформації прочитайте нашу .