0%.

Loading

Банки і фінанси

2024

Visa®

Новорічна комунікація для Visa

Ми розробили одразу 2 концепції для святкової комунікації Visa, і ось що з цього вийшло. 
Комунікація
Відеоролик
SMM

00:00

Ситуація

Зимові свята, а надто Новий рік це справжні змагання з креативності для всіх команд SMM. Оскільки соціальні мережі повняться різноманітним святковим контентом, нашою основною ціллю для сторінок Visa було комунікувати не тільки ефективно, а й креативно.

«Новий рік — це подія, до якої починають готуватися з вересня, а інколи ще раніше. Це період дуже потужної конкуренції за увагу аудиторії. Активізуються всі, навіть ті, хто протягом року мовчав і не налаштовував рекламу. Тому підхід до контенту та його просування має дуже важливе значення. Необхідно врахувати ймовірність зростання ціни реклами та можливість зниження органічного охоплення. Саме тому дуже важливо завчасно визначити цілі своєї комунікації, враховати можливі ризики та намагатись підготувати контент завчасно. Особливо, коли ви працюєте на міжнародному ринку, адже тут потрібно ще й враховувати локальні особливості сприйняття контенту»,  — Наталка Думнич, SMM Head. 

Завдання

Нашим пріоритетом номер один стала розробка такої концепції, яка б виділяла Visa серед усього новорічного контенту в соцмережах. Водночас, це мало бути щось таке, що відгукувалося б великій кількості людей. Спойлер: у нас це вийшло. 

Реалізація

До Нового року було вирішено готувати аж дві різні концепції. Перша для України. Друга одразу для п’яти країн: Грузії, Казахстану, Молдови, Азербайджану та Узбекистану. 
 
Чому саме так? Для ефективної комунікації в соціальних мережах України надзвичайно важливо враховувати особливості воєнного стану та створювати контент, який буде доречним і чутливим до поточної ситуації. 
Тож, для українського ринку ми розробили особливу концепцію «Support those who support», врахувавши локальний досвід минулого року. Головними героями було вирішено зробити людей — сміливих, вільних, об'єднаних. Головна ідея полягала в тому, що Новий рік — це, насамперед, про згуртованість, підтримку і взаємодопомогу. Адже саме люди створюють цю магічну святкову атмосферу та роблять новорічні дива власними руками. Visa активно підтримує спільноти та благодійні ініціативи в Україні.Підтримка бізнесів разом з Благодійним Куражем, жінок-підприємиць в рамках бізнес-акселератора «Відважна», допомога передчасно народженим малюкам через ініціативу «Небайдужі», людей, які постраждали внаслідок війни, та тварин — це лише частина справ, до яких була дотична Visa у 2024 році. Цим меседжем ми хотіли ще раз подякувати різним спільнотам за їхню діяльність та надихнути їх на нові спільні справи в майбутньому році. 




Для групи ж з пʼяти країн ми шукали меседж, який би найкраще резонував цільовій аудиторії Visa. І було вирішено трошки … понастольгувати! Nottingham Trent University у статті “Expert Blog: How Gen Z are using the past to feel positive about the future”зазначає, що Gen Z та міленіали) — одні з найбільш ностальгуючих поколінь. Цілих 48% опитуваних для статті людей стурбовані тим, що життя рухається надто швидко. Тому схильні все частіше заглиблюватися у спогади про минулі роки. А тренд ностальгії, відповідно, активно набирає оберти серед цих двох вікових категорій. 
Загалом, ностальгійні меседжі дуже актуальні у період зимових свят. Адже новорічна пора — це час пригадати все те добре, що сталося з нами за цей рік , атакож «струсити пил» з теплих щорічних традицій: перегляд улюблених фільмів, затишний вечір з сім’єю, обмін подарунками та приготування улюбленої страви за перевіреним роками та поколіннями рецептом. 
 
Так з’явилась концепція Newstalgy (New/nostalgy), яка обʼєднує ностальгію і прагнення бренду до інновацій та створення нового — творити нові спогади з Visa. Часточка «New» говорить про те, що ми пропонуємо нашій аудиторії не сумувати за минулим, а згадувати його з гордістю та надихатися ним. Кі-меседж був «Творити New спогади разом з Visa», адже Visa — це частинка кожного спогаду. З нею ми розділяємо важливі моменти: купуємо коханій людині подарунок, про який вона так мріяла, веземо себе у довгоочікувану відпустку (адже ми заслуговуємо на якісний відпочинок!), плануємо зустрічі з друзями, щоб дізнатися всі останні новини та спонтанно купуємо квитки додому, бо просто скучили за родиною. 




З основними концепціями визначилися. А що далі? Новорічні публікації повинні збільшувати залучення на сторінках, формуючи, водночас, міцну асоціацію: Visa — незамінний помічник у підготовці до свят. Ми почали працювати над ідеями для контенту, які б поєднували три золоті пункти:  
 
●      Поведінкові тренди аудиторії. 
●      Найбільш ефективні формати, базуючись на нашому попередньому досвіді роботи. А саме Reels та каруселі. 
●      Актуальні тренди соцмереж. 
 
«Нам було важливо, щоб кожна одиниця контенту була “на перетині” цих трьох аспектів. І звісно ж, відображала цінності Visa та основний меседж новорічної комунікації: Visa поруч, щоб допомогти вам створити ідеальну новорічну атмосферу. Відповідно кожен контент мав привʼязку до бренду та тих переваг, які він надає аудиторії: зручні оплати, вигідні пропозиції для шопінгу, відпочинку тощо» — Марина Мікєладзе, SMM Team Lead. 
 
Давайте детальніше зупинимось на останньому пункті — тренди соціальних мереж. Бо куди ж без них на шляху до успішного контент плану? Пригадаємо, що було популярним на період зими 2023 року: 
 
●      VFX  —  тобто 3D анімація 
●      Актуальні меми 
●      Формат контенту з незвичними ракурсами 
●      Відео Q&A формату 
 
Ми використали кожен з них, якісно адаптувавши ідеї під різні країни та соціальні мережі. Спеціально до зимових свят було вирішено організувати та провести зйомку, щоб виконати одразу дві ключові задачі: 
 
– Створити оригінальні, впізнавані віжуали в брендових кольорах Visa. 
– Зробити актуальний, цікавий, трендовий контент, який неможливо створити зі стокових віжуалів. 
 
Справжнім фаворитом серед підписників Visa в різних країнах став Reels з ялинкою, яка вибухала подарунками. Його було зроблено з використанням VFX. 

 

«Ми не могли обійти стороною тренд в соціальних мережах на VFX. Головною задачею було створити цікавий та динамічний Reels, використовуючи картку Visa. Робота проводилась в два етапи: спочатку було відзнято новорічну локацію, в яку пізніше підрядники вмонтували яскраву анімацію вибуху картки. Навіть подарунки були оформлені в брендових кольорах Visa. Анімація була посилена звуковими ефектами, завдяки чому вийшла привабливою та ефектною», — Дар'я Каранда, SMM-дизайнерка. 

Результати

Як ми проспойлерили вище, комунікація дуже потішила нас своїми результатами. В усіх акаунтах святковий контент потрапив у топ найкращих за показником ERR. А в деяких країнах показник залучення за місяць підвищився більше ніж вдвічі, порівняно з несвятковим періодом. 
Аудиторія активно реагувала на контент: коментувала та зберігала пости. Беззаперечними фаворитами стали фанові дописи про типи людей на Новий рік та пост з VFX (3D). Окрім того, завдяки конкурсним механікам та додатковим активностям кількість підписників збільшилася: приріст склав до 5%, залежно від акаунтів. 
За цими показниками можна сміливо робити висновок про успішність комунікації і те, що контент Visa точно виділявся з-поміж усього потоку святкових постів в Instagram. 
 
Новорічна комунікація для Visa
Дивіться інші наші проєкти!

Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід перегляду на нашому сайті. Для отримання додаткової інформації прочитайте нашу .