З основними концепціями визначилися. А що далі? Новорічні публікації повинні збільшувати залучення на сторінках, формуючи, водночас, міцну асоціацію: Visa — незамінний помічник у підготовці до свят. Ми почали працювати над ідеями для контенту, які б поєднували три золоті пункти:
● Поведінкові тренди аудиторії.
● Найбільш ефективні формати, базуючись на нашому попередньому досвіді роботи. А саме Reels та каруселі.
● Актуальні тренди соцмереж.
«Нам було важливо, щоб кожна одиниця контенту була “на перетині” цих трьох аспектів. І звісно ж, відображала цінності Visa та основний меседж новорічної комунікації: Visa поруч, щоб допомогти вам створити ідеальну новорічну атмосферу. Відповідно кожен контент мав привʼязку до бренду та тих переваг, які він надає аудиторії: зручні оплати, вигідні пропозиції для шопінгу, відпочинку тощо» — Марина Мікєладзе, SMM Team Lead.
Давайте детальніше зупинимось на останньому пункті — тренди соціальних мереж. Бо куди ж без них на шляху до успішного контент плану? Пригадаємо, що було популярним на період зими 2023 року:
● VFX — тобто 3D анімація
● Актуальні меми
● Формат контенту з незвичними ракурсами
● Відео Q&A формату
Ми використали кожен з них, якісно адаптувавши ідеї під різні країни та соціальні мережі. Спеціально до зимових свят було вирішено організувати та провести зйомку, щоб виконати одразу дві ключові задачі:
– Створити оригінальні, впізнавані віжуали в брендових кольорах Visa.
– Зробити актуальний, цікавий, трендовий контент, який неможливо створити зі стокових віжуалів.
Справжнім фаворитом серед підписників Visa в різних країнах став
Reels з ялинкою, яка вибухала подарунками. Його було зроблено з використанням VFX.