0%.

Loading

Gonzo. Маленькі снеки з велииииким смаком

Їжа

2023

Карпатські мінеральні води®

Gonzo. Маленькі снеки з велииииким смаком

Комунікація
Рекламна кампанія
Відеоролик

Ситуація

На початку повномасштабного вторгнення ситуація на ринку снеків змінилась — міжнародні гравці втрачали позиції через логістичні проблеми. Натомість локальні компанії виходили на перший план та підвищували конкурентоспроможність. Люди почали більше обирати національних виробників, що, звичайно, збільшило продажі. 

Щоб закріпитись у лідерських позиціях, Gonzo вирішили оновити свою комунікацію та вже вчетверте випробувати ліміти здорового глузду.

Рішення

В 2018 році ми розробили стратегію, з якою бренд працює і досі: Gonzo — снеки з найсильнішим смаком. Секрет у тому, що смакові добавки рівномірно розподіляються ззовні і всередині снеку. Виходить, що смак опиняється всюди. 

В минулорічних комунікаціях ми познайомили аудиторію з сильним і несподіваним смаком, з дахозносною насолодою від Gonzo та снеками, якими не хочеться ділитися.

Кампанія 2023 року розкриває стратегію смаку з іншої сторони. Смак Gonzo настільки насичений та божевільний, що змінює тебе і реальність навколо. Саме це ми і показали в новій комунікації, слоган якої: 

"Маленький снек — великий смак".

Ситуація

Ситуація

На початку повномасштабного вторгнення ситуація на ринку снеків змінилась — міжнародні гравці втрачали позиції через логістичні проблеми. Натомість локальні компанії виходили на перший план та підвищували конкурентоспроможність. Люди почали більше обирати національних виробників, що, звичайно, збільшило продажі. 

Щоб закріпитись у лідерських позиціях, Gonzo вирішили оновити свою комунікацію та вже вчетверте випробувати ліміти здорового глузду.

Ролик

Чи відомий вам вислів “симфонія смаку”? Нам-то так, бо ми куштували Gonzo. Це — коли смакові рецептори вибухають. І голова вибухає. І ти сам наче стаєш снеком. Відчуваються всі спеції та смаки. Буквально, наче вони вириваються з пачок та кидаються на тебе. Звучить, як готовий ролик. О, дивіться, так він дійсно готовий.

Результати

Чи стали люди більше хрустіти Gonzo? Цифри кажуть — так. 
На території, де було запущено рекламну кампанію, за 3 місяці продажі зросли на 14%.
Неймовірний смак шириться, і хто знає, може, в наступній кампанії він захопить світ.

Попередні комунікації про сильний смак дивіться далі.

Тільки пожувати щось візьміть. 
Сподобалось?
Перегляньте й інші наші проєкти ↓

Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід перегляду на нашому сайті. Для отримання додаткової інформації прочитайте нашу .