Бренд:  Corteva

TANOS

Завдання

Перед нами постало завдання придумати ідею Key Visual для відомого серед аграрників засобу ТАНОС у сегменті захисту соняшнику від комплексу хвороб. Важливо було просто, доступно, а головне, цікаво донести в одному повідомленні всі переваги фунгіциду. А їх чимало:)

Ідея

Ми дослідили роботи конкурентів та зрозуміли, що більшість із них використовують соняшник як ключовий об’єкт у своїх креативах. Для того, щоб відрізнятися на ринку, ми вирішили знайти інший елемент, через який змогли б ще краще донести наше повідомлення.

  • Ми зрозуміли, що кожний справжній фермер мріє про сильний, здоровий, а головне, великий урожай. Більший, ніж минулого року. Більший, ніж у сусіда. Більший, ніж можна собі уявити.
    Але що таке врожай? Соняшник – лише черговий етап у його дозріванні. А кінцевий урожай – це соняшникове насіння.

    Так на виході у нас залишилося дві ключові складові: ду-у-уже великий урожай як головна любов кожного аграрника та соняшникове насіння. Ми поєднали ці два компоненти та вирішили показати тонни і тонни насіння, які просто засипають все навколо.

    У першому підході ми зобразили відкриті двері будинку, повністю засипані насінням.

  • Клієнт: «Ідея про великий врожай і тонни насіння просто супер! Але ми б хотіли замінити двері на щось інше. Потрібно поекспериментувати».

    Ми як великі експериментатори подумали: «Ок, якщо не двері, тоді вікно».

  • Креативний директор: «Якось малувато деталей. Давайте додамо гардини, щоб було більше схоже на справжній дім. І я хочу ще ідей».

  • Тож не шторами єдиними, ми вирішили піти ще далі. Подумали і насипали більше креативу та більше насіння.
    Навіть намалювали ідеальний скетч:)

Так ми надіслали клієнту на вибір два варіанти замість одного доопрацьованого.

Клієнт: «Клас! Обираємо варіант з коморою, але замінімо водонапірну башту на нову, а то ця виглядає пристойно пошарпаною. Хороший врожай дає хороші можливості, тому і башта має бути як нова копійка».

Оновили. Так і вийшло!

  • Команда проєкту:

      Client – Corteva
      Creative Director – Aleksey Maksymenko
      Copywriter – Natasha Tsvietkova
      Copywriter – Oleksandr Malyk
      Chief Business Officer – Uliana Bohomolova
      Account Director – Olha Boyandina
      Designer – Roman Zbarasky

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо