0%.

Loading

Зважений вибір

Агро

2024

Corteva®

Зважений вибір

У четвертій комунікації для Corteva ми залізли в поля. І в голову до аграріїв. 
Комунікація
Рекламна кампанія
Відеоролик
Віжуали



Дано:
Потужна генетика насіння Pioneer та надійний агросупровід Corteva на кожному етапі.

Знайти:
Нетривіальну ідею, щоб про все те розповісти у контексті цього посівного сезону.

Рішення:
Ролики з жабою!
Та про все по порядку.


Дія 1. Взяти перестороги аграріїв і поділити на головні й другорядні
Українські аграрії — не дядьки у соломʼяних капелюхах і брудних комбінезонах (якщо досі були ті, хто так думає), а серйозні, сильні й практичні люди, віддані землі й гарному врожаю. Мислять ефективністю й прибутками та цінують надійних партнерів, які допомагають їм цього досягнути. Вони впоралися з викликами воєнного часу і навчилися працювати у блекаути. 

Аграрії вміють жити з різними погодними умовами й непередбачуваними ситуаціями (про які ми говорили у попередній комунікації), тож зараз — це їхні другорядні проблеми. Проте цього посівного сезону перед ними постали нові головні перестороги: чим засіяти поля так, щоб оптимізувати витрати, та ще й отримати добрий врожай і гарантований дохід?

У нас є відповідь, підтверджена 30+ роками роботи в українських полях, постійними дослідженнями гібридів насіння і результативною співпрацею. Тому партнерство з Corteva стабільно ефективне. І варто було про це нагадати, щоб аграрії не піддавалися імпульсивним рішенням і не шкодили своєму врожаєві. 


Дія 2. Примножити креатив
Щоб уникнути клішованих рішень з «найкращими продуктами» й «найнадійнішою співпрацею», ми вирішили сказати агаріям: якщо вже й вагаєтеся, то обирайте вдумливо. Зважуйте всі переваги й ризики. Та обирайте Corteva. Бо:



Corteva. Зважений вибір




Дія 3. Додати жабу і внутрішні голоси
А як боротися зі страхами? Посміятися їм в обличчя! 

За цією формулою ми вигадали польову жабку, яка часом трохи душить кожного, та надали внутрішнім голосам аграрія тілесності. Адже коли людина тривожиться, боїться й розмірковує, вона веде з собою діалог. Так на плечах головного героя роликів — аграрія — зʼявилися наші дрібні, але такі важливі герої: Сумнів у парі з Жабою та Голос Розуму. 

«Сумнів схиляє аграрія до того, що якось та буде, купи вже що-небудь, ну? Яка ж різниця. А Голос Розуму закликає подумати двічі, проаналізувати всі доступні варіанти й обрати найоптимальніший й доведено ефективний — зробити зважений вибір!» — розповідає креативна лідерка Олена Тищук.

То що ж обере наш герой: швидкоплинний імпульс чи зважене обмірковане рішення?




І коли у ролику раціональне подається легко й дещо іронічно, то у віжуалах ми відсікли усе зайве і залишили лише зважене. Бо ж аграрії, хоч і готові посміятися над собою, все ще залишаються практичними бізнесменами.
Зважений вибір
Зважений вибірЗважений вибір






Українські поля  –  🐸*  +  Corteva = 🌾🌾🌾



*під час зйомок роликів жодна жабка не постраждала.

Зважений вибір
Було цікаво?
Дивіться інші наші проєкти!

Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід перегляду на нашому сайті. Для отримання додаткової інформації прочитайте нашу .