Бренд:  Safor

Safor

Background

Клієнт створив новий для українського ринку продукт — додаток, за допомогою якого можна натиском лише однієї кнопки викликати службу порятунку. Система персональної безпеки сповіщає всі найближчі патрулі охорони, які готові надати миттєву допомогу 24/7.

  • Олександр Усік

    Олександр Усік – абсолютний чемпіон світу в першій важкій вазі, один із авторів ідеї і власників бізнесу. За його словами, він давно хотів відкрити власну справу, яка б приносила не лише прибуток, а і реальну користь суспільству.

    Тож Grape потрібно було розробити ім’я, позиціонування та лого нового бренду

Naming

Brand Naming & Positioning

Ім’я бренду утворилося від поєднання англ. слів «save» — рятувати, «force» — сила. Назва також є акронімом цінностей бренду, які ми заклали у позиціонування:

  • Be Simple — ми прості у використанні і лаконічні в комунікації.
  • Be Affordable — доступні практично будь-якій людині.
  • Be Focused — відстежуємо розвиток технологій і використовуємо найкращі рішення для поліпшення сервісу (трекінг, розпізнавання).
  • Be Open — розділяємо принципи етичності, відповідальності і професіоналізму.
  • Be Responsive — надаємо захист і зворотний зв'язок для наших клієнтів в найкоротші терміни.

Logotype

Logotype

Логотип утворився шляхом поєднання зображень:

  • Щит як символ надійного захисту
  • Іконка геолокації – де б не був той, хто потребує допомоги, його знайдуть і врятують
  • Заголовна буква назви бренду – S

Identity

Команда проєкту

Команда агентства

  • Творчий керівник: Юрій Гладкий
  • Директор з нового бізнесу: Ксюша Сокур
  • Креативний директор: Влад Войцеховскі
  • Креатор: Філіп Пастер
  • Дизайнер: Рома Збаразький
  • Акаунт менеджер: Ксюша Пилипенко
  • Аналітик: Іван Сквордяков
  • Райтер: Антоніна Панько
  • Продакшн менеджер: Катя Олійник

Схожі проекти

ПортфоліоПортфоліо