
Бренд: Safor
Safor
Background
Клієнт створив новий для українського ринку продукт — додаток, за допомогою якого можна натиском лише однієї кнопки викликати службу порятунку. Система персональної безпеки сповіщає всі найближчі патрулі охорони, які готові надати миттєву допомогу 24/7.

-
Олександр Усик
Олександр Усик – абсолютний чемпіон світу в першій важкій вазі, один із авторів ідеї і власників бізнесу. За його словами, він давно хотів відкрити власну справу, яка б приносила не лише прибуток, а і реальну користь суспільству.
Тож Grape потрібно було розробити ім’я, позиціонування та лого нового бренду
Naming

Brand Naming & Positioning
Ім’я бренду утворилося від поєднання англ. слів «save» — рятувати, «force» — сила. Назва також є акронімом цінностей бренду, які ми заклали у позиціонування:
- Be Simple — ми прості у використанні і лаконічні в комунікації.
- Be Affordable — доступні практично будь-якій людині.
- Be Focused — відстежуємо розвиток технологій і використовуємо найкращі рішення для поліпшення сервісу (трекінг, розпізнавання).
- Be Open — розділяємо принципи етичності, відповідальності і професіоналізму.
- Be Responsive — надаємо захист і зворотний зв'язок для наших клієнтів в найкоротші терміни.
Logotype

Logotype
Логотип утворився шляхом поєднання зображень:
- Щит як символ надійного захисту
- Іконка геолокації – де б не був той, хто потребує допомоги, його знайдуть і врятують
- Заголовна буква назви бренду – S

Identity
Команда агентства
-
Творчий керівник: Юрій Гладкий
-
Директор з нового бізнесу: Ксюша Сокур
-
Креативний директор: Влад Войцеховскі
-
Креатор: Філіп Пастер
-
Дизайнер: Рома Збаразький
-
Акаунт менеджер: Ксюша Пилипенко
-
Аналітик: Іван Сквордяков
-
Райтер: Антоніна Панько
-
Продакшн менеджер: Катя Олійник