0%.

Loading

Виробництво

2024

Ekipazh®

За гартоване вікно

Комунікація
Рекламна кампанія
Відеоролик
Віжуали

00:00

Ситуація

Ekipazh — один з найбільших виробників склопрозорих рішень для осель та офісів в Україні. У компанії — десятки років досвіду, чотири заводи, а за одну зміну вона здатна виготовити до 4000 конструкцій.

Окрім звичайного, Ekipazh випускає вікно з загартованим склом. Воно у 5 разів міцніше. Його складніше зламати чи розбити, ще й уламки не розлітаються, а розсипаються, чим наносять менше шкоди. Усе це завдяки процесу гартування — нагрівання скла до дуже високих температур і швидкого охолодження. 

Таке скло вже використовують у вітринах, у вікнах автівок і навіть у душових. «То чому ж вони досі не в домівках українців?» — подумала команда Ekipazh і використала перевірену технологію, зробивши її доступною для кожної оселі. Ще й за ціною звичайного склопакета у перші місяці продажів.

Завдання

Переваги такого вікна — очевидні. Але як про них розповісти, щоб цікаво і запамʼятовувалося? І найголовніше, щоб клієнти довірилися новому продукту на ринку.

Рішення

Ми вирішили сказати правду, адже що більше ми дізнавалися про продукт, то більше голосів збирали «за!» саме це вікно. І власним прикладом разом з Ekipazh показали, за що виступаємо та чому надаємо перевагу: 

«EKIPAZH. За гартоване вікно».

Таким став слоган та основний меседж нової комунікації.


undefined, фото 2300
undefined, фото 2301
undefined, фото 2302
undefined, фото 2303
undefined, фото 2400
undefined, фото 2401
undefined, фото 2402
undefined, фото 2403

1 / 0

І чому ж ми так повірили у властивості загартованого вікна? 
Так тому, що перевірили їх прямо під час зйомок.

Реалізація

Ми хотіли показати реальну міцність скла так, щоб кожен і кожна зловили на нього краш. Як це зробити? Звісно, провести краш-тест! Із купою дітей, мʼячів та повітряних кульок. 

Для роликів ми обрали центральних персонажів — «руйнівників міфів», прототипами яких стали самі «екіпажівці». Вони власноруч ще до нашої зустрічі випробували загартоване скло мʼячами, молотками та битами, і надихнули нас на форму реалізації.
За гартоване вікноЗа гартоване вікно

«Ми перенеслися в “Центр гартування Ekipazh”, де показали, на що справді здатне гартоване вікно — витримати будь-які удари долі та не нанести сильної шкоди уламками. Навіть команда агенції кілька разів прицільно запульнула мʼячем прямісінько у скло, але, як нескладно здогадатися, нічого з ним не трапилося. Тож з упевненістю заявляємо: під час зйомок жодне вікно та кулька-собачка не постраждали», — згадує Олена Тищук, креативна лідерка Grape.

Результат

Зрештою Ekipazh отримав яскраві та динамічні відеоролики й ефектні ківіжуали, які
хоч в салон вікон, хоч на великий екран. А команда агенції отримала нового чотирилапого приятеля прямо під час зйомок. 

«Особливий шарм знімальному процесу додав чотирилапий друг нашої лінійної продюсерки — пес Марс. Думаю, у кожного з нашої команди тепер є в телефоні його фоточка», — Саша Небогатикова, акаунт-менеджерка агенції.
Було цікаво?
Дивіться інші наші проєкти

Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід перегляду на нашому сайті. Для отримання додаткової інформації прочитайте нашу .