0%.
Loading
В процесі ребрендингу Grape нам допомогли зрозуміти, що потрібно переформатовуватися і переходити до категоризації цінності продуктів у сфері, де вони використовуються: «Добрик декорує, святкує, ласує, майструє тощо»
Чому ми обрали Grape? Бо це — успішні, класні кейси. Нам подобається, як це виглядає, і це співпадає з тим, як ми хочемо, щоб бачили нас.
Загалом знання про нашу позицію значно покращились. Багато наших клієнтів відмітили, що переглядатимуть те, з ким вони співпрацюють, виходячи з їхньої позиції, бо для них це важливо. Тому ми оцінюємо, що це гарний результат для першої масштабної комунікації, яку ми зробили під час війни.
Цей сервіс повпливав на основний бізнес, і зараз розвивається окремо від нього. Ми бачимо великі перспективи та шляхи масштабування і в Україні, і за кордоном. Результати маркетингової кампанії, яку ми зробили з Grape, дуже гарні. Ці перспективи мотивують нас рухатись далі в цьому напрямку.
Хотілось оновлення, чогось такого “Вау!” Ми розуміли, що оскільки ми живемо в цьому вже 12 років і маємо настільки замилені очі, то не зможемо викотити круту ідею. Для цього треба йти до фахівців, які допоможуть. Конкуренти теж намагались це зробити, але все ж таки з Grape в нас виходить набагато краще.
В процесі ребрендингу Grape нам допомогли зрозуміти, що потрібно переформатовуватися і переходити до категоризації цінності продуктів у сфері, де вони використовуються: «Добрик декорує, святкує, ласує, майструє тощо»
Чому ми обрали Grape? Бо це — успішні, класні кейси. Нам подобається, як це виглядає, і це співпадає з тим, як ми хочемо, щоб бачили нас.
Загалом знання про нашу позицію значно покращились. Багато наших клієнтів відмітили, що переглядатимуть те, з ким вони співпрацюють, виходячи з їхньої позиції, бо для них це важливо. Тому ми оцінюємо, що це гарний результат для першої масштабної комунікації, яку ми зробили під час війни.
Цей сервіс повпливав на основний бізнес, і зараз розвивається окремо від нього. Ми бачимо великі перспективи та шляхи масштабування і в Україні, і за кордоном. Результати маркетингової кампанії, яку ми зробили з Grape, дуже гарні. Ці перспективи мотивують нас рухатись далі в цьому напрямку.
Хотілось оновлення, чогось такого “Вау!” Ми розуміли, що оскільки ми живемо в цьому вже 12 років і маємо настільки замилені очі, то не зможемо викотити круту ідею. Для цього треба йти до фахівців, які допоможуть. Конкуренти теж намагались це зробити, але все ж таки з Grape в нас виходить набагато краще.