0%.

Loading

Технологія Tap to Phone від Visa

Банки і фінанси

2023

Visa®

Технологія Tap to Phone від Visa

Історія про те, як ми використали позитивний досвід інших у комунікації для підприємців. 

Комунікація
Спільнота
Відеоролик
SMM

Ситуація



Технологія Tap to Phone від Visa — крутий інструмент для підприємців, завдяки якому звичайний смартфон можна використовувати як POS-термінал. І хоча в Україні вона з’явилася ще у 2020 році, однак досі не користувалась тою популярністю, на яку заслуговує. Тому ми мали розповісти власникам бізнесів про її переваги мовою фактів та наочних прикладів. 


Завдання



Оскільки цільовою аудиторією технології Tap to Phone від Visa є підприємці, які цінують час та результативність, нам було важливо чітко донести ключові переваги: зручність, швидкість та безпечність прийому платежів. Водночас ми хотіли зробити комунікацію цікавою, небанальною та інтригуючою. 

Реалізація

Люди довіряють людям, а тому радо переймають позитивний досвід оточуючих. Наприклад, за даними маркетингового агенства Mediakix, аж 92% споживачів приймають рішення про здійснення покупки на основі рекомендацій та відгуків інших. І це ще раз підтверджує факт: люди схильні дослухатися одне до одного. 

«Ми подумали — хто може розповісти бізнесу про переваги послуги краще, ніж власники іншого бізнесу? Тож, спираючись на цю гіпотезу, вирішили вести комунікацію про технологію Tap to Phone саме від імені підприємців, які вже певний період користуються нею. А для збільшення ефективності та охоплень обрали спільний постинг» — Наталка Думнич, SMM Head. 

 

Героями наших відео стали:
 
1. Антоніна і Олексій Кроливець — власники мережі салонів манікюру Bunny Nails

2. Ксенія та Сергій Гусак — власники столярної майстерні Line Wood, яка виготовляє крафтові вироби з дерева.  

3. Аліна та Дмитро Сердюк — власники бренду одягу byMe

1 / 0

 
«З усіма ми провели попередні інтерв’ю, що дало змогу створити сценарії для відео максимально наближеними до слів самих підприємців. Саме тому фінальний результат вийшов таким живим та невимушеним. І вже після цього наша команда приступила до зйомок з підрядником» — Марина Мікєладзе, SMM Team Lead. 


Усі відео публікувалися у форматі спільних постів з головними героями, що дало додаткове органічне охоплення контенту. Окрім того, до кожного Reels ми створювали сториз, які закріпили в Highlights «Tap to Phone». 

Результати

Фінальний результат перевищив всі очікування. Пости стали одними з найуспішніших з точки зору залучення, незважаючи на те, що цільова аудиторія доволі вузька — підприємці. 


Середній ERR постів цього проєкту був удвічі більшим, ніж середній показник для класичного контенту. А за зростанням кількості запитів у Direct щодо того, як підключити технологію Tap to Phone від Visa, можна сміливо судити про успішність цієї комунікації. 


Технологія Tap to Phone від Visa, що перетворює телефон на термінал
Дивіться інші наші проєкти

Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід перегляду на нашому сайті. Для отримання додаткової інформації прочитайте нашу .