0%.

Loading

Visa | Різдвяна Кампанія – 2023

Банки і фінанси

2022–2023

Visa®

Visa | Різдвяна Кампанія – 2023

Комунікація
SMM

Ситуація

Різдвяний період — особливий час. Адже, як ми всі пам’ятаємо, дива та магія приходять до нас під час снігопадів, прикрашання ялинок та написання листа Миколайчику чи Санті.

І поки діти складали свої вішлісти, Visa стала Сантою для дорослих і зробила чимало різдвяних пропозицій для держателів їхніх карток. Ми ж, як ельфи-помічники світової компанії, мали передати всю магію пропозиції в контенті для 4 країн: у соцмережах Казахстану, Азербайджану, України та Грузії.

Завдання

То що нам треба було зробити? Проаналізувати специфіку та особливості кожного ринку, щоб передати настрій, турботу та всі переваги пропозиції бренду для аудиторії.

Що робили в Казахстані?


Щоб нагадати аудиторії про можливості преміальних карток Visa, особливо актуальні
в період новорічних свят, ми створили в стрічці акаунту чарівний новорічний календар. 
 
За 9 днів до Нового року опублікували грід з 9 постів — закритих комірок календаря,
у яких були приховані привілеї та спеціальні пропозиції, доступні держателям преміальних карток Visa. Щодня ми «відкривали» одну комірку й анонсували появу нового поста в сторіс. Так, за 9 днів календар у профілі повністю відкрився, і замість закритих комірок зʼявилась цілісна картинка та 9 преміальних привілеїв від Visa.

Як нам це вдалося? Магія інстаграму і жодного шахрайства!

Сторіс з анонсами привілеїв зібрали у Highlights у попередньому новорічному дизайні. 


Що робили в Азербайджані?



Для Visa Azerbaijan ми мали на меті висвітлити привілеї, доступні держателям преміальних карток в подорожах: планове відрядження, довгоочікувана відпустка чи канікули з родиною — Visa потурбується про ваш комфорт у будь-якій подорожі!

Для цього ми зробили серію Reels, де розповіли про привілеї окремо по кожній картці. Вирішили не обмежувати себе в форматах подачі, тому обрали одразу два — мудовий і графічний.

Через кілька тижнів, щоб нагадати аудиторії про доступні привілеї, ми запустили квізи в сторіс. Запропонували аудиторії перевірити свої знання про можливості їхніх карток, а з найактивнішими користувачами прокомунікували особисто та подякували за інтерес до бренду. 

Visa | Різдвяна Кампанія – 2023

Що робили в Україні?

 


До Різдва 25 грудня ми підготували кулю з побажаннями для підписників. Кожен із них міг зробити скрін і таким чином витягнути собі побажання на Новий рік.

У чому фішка? У копірайтах. Замість стандартних побажань щастя та здоров'я ми розробили креативні та актуальні для українських реалій копірайти. Наприклад, «Нехай дорога сходами вгору минатиме швидко» або «Нехай ліфт ніколи не ламається дорогою додому». 

Що робили в Грузії?



Для Visa Georgia ми реалізували новорічний Reels «New Year is calling». Анімаційне привітання з імітацією вхідного виклику від прийдешнього року. Особливої святковості додав копірайт, у якому ми пропонували мерщій взяти слухавку, щоб закликати теплі й щасливі моменти в серця і домівки наших підписників. 
 
Новорічна комунікація у сторіс продовжила тему дзвінка, але мала свою інтерактивну родзинку. Підписникам потрібно було зробити скриншот, щоб дізнатися, хто першим зателефонує їм у новому році: жадана відпустка, здійснення давньої мрії, сюрприз від особливої людини та ще дрібка приємних речей. 


На Різдво 7 січня ми створили анімаційне вітання, де сніжинки відтворювали мудовий Jingle Bells. Щоб аудіодоріжка влучно лягла в такт графічним елементам, ми записали її окремо на синтезаторі. Різдвяна краса в деталях. 


Visa | Різдвяна Кампанія – 2023
Visa — Різдвяна Кампанія
Перегляньте інші наші проєкти!

Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід перегляду на нашому сайті. Для отримання додаткової інформації прочитайте нашу .