0%.

Loading

Зважений вибір

Agriculture

2024

Corteva®

Зважений вибір

У четвертій комунікації для Corteva ми залізли в поля. І в голову до аграріїв. 
Communications
Advertising campaign
Video
Key visuals



Дано:
Потужна генетика насіння Pioneer та надійний агросупровід Corteva на кожному етапі.

Знайти:
Нетривіальну ідею, щоб про все те розповісти у контексті цього посівного сезону.

Рішення:
Ролики з жабою!
Та про все по порядку.


Дія 1. Взяти перестороги аграріїв і поділити на головні й другорядні
Українські аграрії — не дядьки у соломʼяних капелюхах і брудних комбінезонах (якщо досі були ті, хто так думає), а серйозні, сильні й практичні люди, віддані землі й гарному врожаю. Мислять ефективністю й прибутками та цінують надійних партнерів, які допомагають їм цього досягнути. Вони впоралися з викликами воєнного часу і навчилися працювати у блекаути. 

Аграрії вміють жити з різними погодними умовами й непередбачуваними ситуаціями (про які ми говорили у попередній комунікації), тож зараз — це їхні другорядні проблеми. Проте цього посівного сезону перед ними постали нові головні перестороги: чим засіяти поля так, щоб оптимізувати витрати, та ще й отримати добрий врожай і гарантований дохід?

У нас є відповідь, підтверджена 30+ роками роботи в українських полях, постійними дослідженнями гібридів насіння і результативною співпрацею. Тому партнерство з Corteva стабільно ефективне. І варто було про це нагадати, щоб аграрії не піддавалися імпульсивним рішенням і не шкодили своєму врожаєві. 


Дія 2. Примножити креатив
Щоб уникнути клішованих рішень з «найкращими продуктами» й «найнадійнішою співпрацею», ми вирішили сказати агаріям: якщо вже й вагаєтеся, то обирайте вдумливо. Зважуйте всі переваги й ризики. Та обирайте Corteva. Бо:






Дія 3. Додати жабу і внутрішні голоси
А як боротися зі страхами? Посміятися їм в обличчя! 

За цією формулою ми вигадали польову жабку, яка часом трохи душить кожного, та надали внутрішнім голосам аграрія тілесності. Адже коли людина тривожиться, боїться й розмірковує, вона веде з собою діалог. Так на плечах головного героя роликів — аграрія — зʼявилися наші дрібні, але такі важливі герої: Сумнів у парі з Жабою та Голос Розуму. 

«Сумнів схиляє аграрія до того, що якось та буде, купи вже що-небудь, ну? Яка ж різниця. А Голос Розуму закликає подумати двічі, проаналізувати всі доступні варіанти й обрати найоптимальніший й доведено ефективний — зробити зважений вибір!» — розповідає креативна лідерка Олена Тищук.

То що ж обере наш герой: швидкоплинний імпульс чи зважене обмірковане рішення?




І коли у ролику раціональне подається легко й дещо іронічно, то у віжуалах ми відсікли усе зайве і залишили лише зважене. Бо ж аграрії, хоч і готові посміятися над собою, все ще залишаються практичними бізнесменами.
Зважений вибір
Зважений вибірЗважений вибір






*під час зйомок роликів жодна жабка не постраждала.

Зважений вибір

We use cookies to improve your browsing experience on our site. For more information, please read our .