Visa переконана: навіть найменший крок наближає нас до великої мети. Ця ідея стала основою глобальної кампанії, у межах якої бренд розповідає історії так званих «обдарованих вундеркіндів». Проте, так може здатись лише на перший погляд Насправді ж за кожним досягненням героїв комунікації стоять довгі безсонні ночі, тисячі спроб і невдач, а також важка і наполеглива праця.
Для українців ідея щоденного наближення до великої мети звучить ще більш актуально, адже поряд із прагненням особистого успіху з'являється одна спільна мета — перемога.
Саме тому, натхненні глобальною ідеєю, ми разом із маркетинговою командою Visa Україна вирішили адаптувати її під українські реалії, де кожен крок до особистої реалізації супроводжується внеском у допомогу країні.