0%.

Loading

Банки і фінанси

2024

Visa®

Світитися в темноті

Комунікація
Рекламна кампанія
Відеоролик

00:00

Ситуація

Visa переконана: навіть найменший крок наближає нас до великої мети. Ця ідея стала основою глобальної кампанії, у межах якої бренд розповідає історії так званих «обдарованих вундеркіндів». Проте, так може здатись лише на перший погляд Насправді ж за кожним досягненням героїв комунікації стоять довгі безсонні ночі, тисячі спроб і невдач, а також важка і наполеглива праця.
 Для українців ідея щоденного наближення до великої мети звучить ще більш актуально, адже поряд із прагненням особистого успіху з'являється одна спільна мета — перемога.
 
Саме тому, натхненні глобальною ідеєю, ми разом із маркетинговою командою Visa Україна вирішили адаптувати її під українські реалії, де кожен крок до особистої реалізації супроводжується внеском у допомогу країні. 




Світитися в темнотіСвітитися в темноті

Крок один: сенси

Ми зібрали історії українських малих та середніх бізнесів, які сьогодні працюють для нас тут і зараз, надихаючи своїми продуктами та світоглядом. Серед них — byMe, Good Bread, Rekava та Turbat.

Після початку повномасштабної війни ці компанії не лише не зупинили свою діяльність, але й знайшли нові сенси, запустили інноваційні продукти та досягли значного зростання. Вони розуміють: кожен сплачений податок — це крок, кожен донат — це крок, кожне створене робоче місце — це крок. Саме з таких маленьких кроків складається великий шлях до перемоги.


“Кожен сплачений податок — це крок, кожен донат — це крок, кожне створене робоче місце — це крок.”
[object Object], фото 100

Оленка Тищук

Креативна лідерка

 
Водночас, кожен глядач наших роликів теж може зробити свій крок — підтримати українське, придбавши створені в Україні товари. Це не лише допомагає розвитку бізнесів, але й посилює економіку країни.

 

Крок два: душа

Голосом нашого маніфесту став Сергій Сілаков, краще відомий як thekomakoma. Виявилося, що музикант, волонтер, а нині й чинний військовий, вже створив пісню про силу маленьких кроків й відповідальність кожного з нас за спільне майбутнє.





“Кому крім нас ще бути світлом в цій темній темноті?”
[object Object], фото 100

Сергій Сілаков

Музикант, волонтер, військовослужбовець

Пісня «Світитися в темноті» стала не просто саундтреком до історій бізнесів, а справжньою емоційною основою нашого проєкту. Вона надала йому глибини і щирості, а також дозволила напряму звертатися до молодої аудиторії зрозумілою їй мовою.


 
Було цікаво?
Дивіться інші наші проєкти!

Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід перегляду на нашому сайті. Для отримання додаткової інформації прочитайте нашу .