Коли працювали над комунікацією, креативники зважали на те, що валютний сервіс — це нове явище для українців. Тому, окрім як розповісти про оновлення бренду, потрібно було пояснити його значення.
Для цього знайшли інсайт: люди користуються валютним сервісом не заради грошей чи розваги, а «бо треба» закрити свої валютні потреби. Так народилася платформа: валютний сервіс на ваші «бо треба».
А Money24 на те і валютний сервіс, що закриває усі валютні “бо треба”: і переказує, і проводить операції з криптою, і страхує, і, звісно, продає та купує валюту.
«Щоб створити відповідну стратегії комунікацію, вирішили використати за персонажів — гроші. Заговорили Леся з 200 гривень і Франклін зі ста баксів. А щоб не було так одноманітно, розбавили серію простими та зрозумілими ілюстраціями, які розкривають послуги валютного сервісу», — згадує креативна директорка Grape Оксана Деньга.