0%.

Loading

Банки і фінанси

2023

Money24®

Валютний сервіс

Money24 — це бренд, що пройшов шлях від мережі обмінників на заході України до першого в країні валютного сервісу.
Стратегія
Дизайн
Відеоролик
Ребрендинг
Бренд-айдентика

00:00

Бо треба позиціювання

Усі люблять рахувати гроші, але не усі люблять їх обмінювати. Діскавері показало, що проводити валютні операції в банках — складно, з «міняйлами» — страшно, а обмінники — це таке собі народне рішення. Втім, зовсім не досконале. Для багатьох — це безіменні дірки в стінах, що не викликають особливих емоцій. 
 
Компанія Money24 давно переросла цей формат. Тут пропонують картку лояльності та знижку на обмін, звертаються на імʼя та поважають клієнтів, а команда щиро захоплюється своєю справою. 
 
«Тож який із Money24 обмінник?» — запитали себе стратеги агенції Grape і сформулювали нове позиціювання. Тепер Money24 — це валютний сервіс. Компанія з широким спектром валютних послуг і новим рівнем клієнтського досвіду. Попри назву, тут на першому місці люди, а не гроші. 
Валютний сервісВалютний сервіс

Бо треба дизайн

Щоб зробити цю зміну помітною, креативна команда взялася за розробку нової айдентики Money24, адже улюблене місце для здійснення валютних операцій має й виглядати відповідно. 

«Головним завданням для нас було придумати стиль валютного сервісу,
тому що більшість обмінок виглядає непривабливо — просто маса із жовто-чорною палітрою. Робота почалась з розробки логотипа, за основу був взятий каунтер для купюр. Ми хотіли показати знак в динаміці. І тому розділили його градієнтом», — розповідає дизайнер Grape Володимир Клімик. 

За основу кольорової палітри взяли темно-зелений і підібрали йому у пару мʼятний, адже це кольори найбільш ходової валюти на ринку. Додатковим кольором став яскраво-помаранчевий для виділення акцентів.

«Елементом брендування використовуємо стрілку, яка є частиною знаку.
Її можна масштабувати та крутити як завгодно. Тепер логотип легко впізнається та розкриває суть бізнесу. У такий валютний сервіс не соромно піти та обміняти свою сотку», — каже Володимир.

Валютний сервісВалютний сервіс
Бо треба комунікаціяБо треба комунікаціяБо треба комунікація

Бо треба комунікація

Коли працювали над комунікацією, креативники зважали на те, що валютний сервіс — це нове явище для українців. Тому, окрім як розповісти про оновлення бренду, потрібно було пояснити його значення. 
 
Для цього знайшли інсайт: люди користуються валютним сервісом не заради грошей чи розваги, а «бо треба» закрити свої валютні потреби. Так народилася платформа: валютний сервіс на ваші  «бо треба». 
 
А Money24 на те і валютний сервіс, що закриває усі валютні “бо треба”: і переказує, і проводить операції з криптою, і страхує, і, звісно, продає та купує валюту. 
 
«Щоб створити відповідну стратегії комунікацію, вирішили використати за персонажів — гроші. Заговорили Леся з 200 гривень і Франклін зі ста баксів. А щоб не було так одноманітно, розбавили серію простими та зрозумілими ілюстраціями, які розкривають послуги валютного сервісу», — згадує креативна директорка Grape Оксана Деньга. 
Валютний сервіс
Валютний сервіс
Валютний сервіс
Валютний сервіс
Валютний сервіс
Валютний сервіс
Валютний сервіс
Валютний сервіс
Валютний сервіс
Валютний сервіс

1 / 10

Ось так Grape changed exchange!
Перегляньте й інші наші проєкти ↓

Ми використовуємо файли cookie, щоб покращити ваш досвід перегляду на нашому сайті. Для отримання додаткової інформації прочитайте нашу .