Бренд:  UpStage

Тюнінг комунікації для UpStage

Ситуація

Усі виробники випускають автомобілі з усередненими налаштуваннями. Роблять це не просто так, а щоб машина відповідала вимогам, які існують в різних країнах. Тому у кожного авто є прихований резерв у 20-30% конячок, про який деякі водії навіть не здогадуються.

UpStage – компанія, що займається тюнінгом автомобілів. Тільки не так, як у «Тачці на прокачку». Хлопці з UpStage на програмному рівні змінюють настройки двигуна, збільшуючи його потужність.

Про те, що після чіп-тюнінгу водій може по-справжньому почути свій автомобіль, заново у нього закохатися і кайфувати від їзди ще більше і хотіли розповісти в новій комунікації хлопці з UpStage.

Проблема

Однією з головних проблем було те, що люди взагалі не розуміли, що таке «чіп-тюнінг». Тому нам потрібно було максимально просто і зрозуміло про це розповісти.

Так з'явилося позиціонування:

UpStage. Тюнінг потужності авто

Проблема

А друга проблема: навіщо цей чіп-тюнінг взагалі потрібен?
Адже більшість водіїв думали, як і наш КД: «Шо? Так я і так нормально їжджу».

Тому ми пішли вивчати, запитувати і слухати тих водіїв, які вже були в UpStage.

Віталік, Діма і Жека сказали таке:

  • 1

    Моя машина дихає на повні груди.

  • 2

    З'явилося відчуття, що це зовсім інший автомобіль.

  • 3

    Всю ніч катався і тестив. Час пролетів непомітно.

Ідея

Після занурення у тему ми виділили одну закономірність – водії, які прочіпували свою тачку, потім просто не могли від неї відірватися.

Так у нас і народилася ідея: «Реклама для тих, хто ще не робив чіп-тюнінг в UpStage». Тому що ті, хто вже його зробив, не звертають ні-я-ко-ї уваги ні на що.

Спочатку ми зробили ось такі борди, які розмістили в основних столичних точках скупчення автотрафіку:

А ще такі, щоб зробити комунікацію ще більш фановою:

І сторіз, і постики:

А потім ось такі радіоролики:

І прерольчик:

А ще цей кейс, який зможуть прочитати тільки ті, хто ще не робив чіп-тюнінг в UpStage. Тому що ті, хто зробив – самі знаєте, чим зайняті.

  • Клієнт: UpStage

      Владислав Рябошапка

  • Агентство: Grape

      Юрій Гладкий – CEO
      Олексій Максименко – Сreative Director
      Аліса Меженська – Art Director
      Оксана Деньга – Creative Group Head
      Наталія Цвєткова – Senior Creator
      Олександр Малик – Creator
      Ольга Ткачук – Junior Creator
      Ольга Казакова – Proofreader
      Ігор Ганевський – Designer
      Андрій Любчик – Motion Designer
      Ольга Бояндіна – Account Director
      Анна Вергай – Account Manager

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо