
Бренд: Corteva
TANOS
Завдання
Перед нами постало завдання придумати ідею Key Visual для відомого серед аграрників засобу ТАНОС у сегменті захисту соняшнику від комплексу хвороб. Важливо було просто, доступно, а головне, цікаво донести в одному повідомленні всі переваги фунгіциду. А їх чимало:)
Ідея
Ми дослідили роботи конкурентів та зрозуміли, що більшість із них використовують соняшник як ключовий об’єкт у своїх креативах. Для того, щоб відрізнятися на ринку, ми вирішили знайти інший елемент, через який змогли б ще краще донести наше повідомлення.

-
Ми зрозуміли, що кожний справжній фермер мріє про сильний, здоровий, а головне, великий урожай. Більший, ніж минулого року. Більший, ніж у сусіда. Більший, ніж можна собі уявити.
Але що таке врожай? Соняшник – лише черговий етап у його дозріванні. А кінцевий урожай – це соняшникове насіння.Так на виході у нас залишилося дві ключові складові: ду-у-уже великий урожай як головна любов кожного аграрника та соняшникове насіння. Ми поєднали ці два компоненти та вирішили показати тонни і тонни насіння, які просто засипають все навколо.
У першому підході ми зобразили відкриті двері будинку, повністю засипані насінням.

-
Клієнт: «Ідея про великий врожай і тонни насіння просто супер! Але ми б хотіли замінити двері на щось інше. Потрібно поекспериментувати».
Ми як великі експериментатори подумали: «Ок, якщо не двері, тоді вікно».

-
Креативний директор: «Якось малувато деталей. Давайте додамо гардини, щоб було більше схоже на справжній дім. І я хочу ще ідей».

-
Тож не шторами єдиними, ми вирішили піти ще далі. Подумали і насипали більше креативу та більше насіння.
Навіть намалювали ідеальний скетч:)
Так ми надіслали клієнту на вибір два варіанти замість одного доопрацьованого.
Клієнт: «Клас! Обираємо варіант з коморою, але замінімо водонапірну башту на нову, а то ця виглядає пристойно пошарпаною. Хороший врожай дає хороші можливості, тому і башта має бути як нова копійка».
Оновили. Так і вийшло!
-
Команда проєкту:
Client – Corteva
Creative Director – Aleksey Maksymenko
Copywriter – Natasha Tsvietkova
Copywriter – Oleksandr Malyk
Chief Business Officer – Uliana Bohomolova
Account Director – Olha Boyandina
Designer – Roman Zbarasky -
-