
Бренд: Snow Panda
Snow Panda
Одеський бренд товарів особистої гігієни «Сніжна Панда», що з’явився у 2014 році, здається, одразу завоював собі місце в одному ряду з такими відомими міжнародними гігантами, як ZEWA та SELPACK. Вангуємо, що так сталося завдяки високій якості продукту та його дуже приємній ціні.
Проте, це стосується виключно туалетного паперу. Всі знають «папір з пандою», всі знають, що він буває звичайний «із здоровезною пандою» та екстра «той що з цілою пандовою сім’єю». А от про те, що у бренда є ще й лінійка паперових рушників, знають одиниці.
ЗАВДАННЯ ІЗ ЗІРОЧКОЮ:
Як часто буває, команда бренду принесла нам завдання із зірочкою:
«Ми хочемо, щоб наші нові паперові рушники стали логічним продовженням лінійки туалетного паперу «Snow Panda Extra Care», щоб упаковки були схожі, але й відрізнялися водночас, адже покупці повинні розуміти, що перед ними саме рушники, а не ще один вид туалетного паперу…»
А ЦЕ ТОЧНО РУШНИКИ?
Ми підійшли до вирішення цього завдання аналітично і розклали дизайн «Snow Panda Extra Care» на обов’язкові складові. Усі упаковки в лінійці мають свій унікальний колір, патерн та ілюстрацію, а це означає, що наші рушники також повинні їх отримати.
Розібравшись з атрибутами схожості, ми почали думати, як саме ми будемо відрізнятись.
І вирішили, що нам слід розробляти дизайн упаковки, базуючись на призначенні продукту. Паперові рушники – незамінний помічник на кухні, а отже, і колірний код, і патерн, і навіть ілюстрація повинні говорити про це.
-
Agency: Grape
CEO — Юрій Гладкий
Account Manager — Діана Бутешова
Сreative Director — Іван Голуб
Creator — Олександр Малик
Designer — Євгенія Онищенко
Designer — Ольга Перепад'я -
Client: Snow Panda
Product manager — Лідія Лемехова