
Бренд: ENSO
Poetica
Ситуація

-
Київський девелопер Enso звернувся до Grape зі своїм першим і масштабним проєктом. Для створення нового житлового простору було обрано 7 гектарів, які буквально примикають до парку ім. Пушкіна.
Ідея

-
Особливість локації майбутнього кварталу лягла в основу ідеї, імені бренду та подальшої комунікації.
Тож назва Poetica виникла наче в риму до парку ім. Пушкіна. Крім того, з англ. «poetic» означає не лише «поетичний», а й такий, що «має творчий або чуйно-емоційний стиль вираження». Образ парку ми також заклали в дескриптор і візуальний стиль Poetica.
Логотип утворився шляхом поєднання великої літери «P» та форми листка. Також ми долучилися до розробки дизайну фасадів комплексу та відділу продажів.
Ідея кампанії – надихнути майбутніх мешканців ставитися до життя як до щоденної творчості.
Айдентика
Сайт
Реалізація

-
Для фотозйомки вручну були виготовлені макети мініатюрних кімнат, щоб буквально передати ідею створення внутрішнього світу своєї нової домівки.