
Бренд: Плескіт
4 місяці, 3 озера та один «Плескіт»

4 місяці до "Плескіт"
Початок квітня. Фіолетова переговорна нашого офісу. Павло та Іван з Unit Development приходять розповісти про свій новий проєкт – 40 котеджів між лісом та озерами у селі Горенка. Що треба зробити? Все.
Згода, підпис, понеслись.
16 квітня. Їдемо дивитися на місцевість майбутнього проєкту. 30 хвилин – і ми вже у місці, яке зовсім не схоже на місто. Дикі качки, водойми і стратег, який не так зрозумів вираз піти в поля*. Повертаємося в офіс з гіпотезами і переходимо до стратегії.
Стратегія
Вивчаючи ринок заміських будинків, ми побачили, що розрізняти об’єкти можна лише за вертолітним майданчиком, яхт-мариною з причалом та кількома літерами у пафосній назві.
Але нам потрібно щось нове. Те, що виділить майбутній об’єкт і розкриє його особливість – "озерність". Озеро маленьке, озеро Блакитне, і ще одне озеро праворуч. Це та фішка, яку не можна перейняти просто так.
Щоб виразити свою особливість, ми створили нову категорію. Не комплекс, не віледж, не дуплекс, не вілли – а озерні котеджі. І одразу відобразили це у своєму дескрипторі.

Аудиторія
Познайомившись з аудиторією та її потребами, ми зрозуміли, що купуючи житло за містом, люди шукають те, чого їм бракує в столиці – інакше повітря, інакші види, інакші звички, інакше дозвілля. Вони шукають життя, яке відрізняється від міського.
11 травня. Грейп хаб. Перша презентація, і горішки перед екраном. Клієнт одразу обирає неймінг і затверджує стратегію.
● А що в нас далі?
● Айдентика, комунікація, соцмережі і купа роботи з рендерами.
● Понеслись?
● Понеслись.
Доїдаємо горішки і переходимо далі.
3 місяці до запуску "Плескіт"
І 2 тижні до наступної презентації.
Позиціювання
Тому ми вирішили закрити головну потребу майбутніх покупців – бажання втекти з міста. І стали місцем для всього, чого не можна в місті.
Ми займаємо територію озерного життя і робимо все на противагу столичній рутині.

Неймінг

Тому навіть неймінг майбутніх котеджів став дуже озерним і характерним для цієї місцевості.
Плеск! От що можна почути, щойно ви опинилися на території.
Коли цибнути бомбочкою у воду – плескіт, ловити рибу – плескіт, стрибати по калюжах – плескіт, вдаряти веслом об воду – плескіт.
Це звук, навколо якого крутиться все життя на озерах. Це слово, яке одразу звучить у голові.
А українське походження виділило назву на фоні іншомовних неологізмів.
Дизайн
Ім’я "Плескіт" – активне. Воно про рух, дозвілля та задоволення. Це звук, який виникає з ударом об воду. Коли будь-яка дія, що спричиняє той самий плескіт, викликає емоції.
Щоб вирізнити "Плескіт" з-поміж сусідніх котеджів і вілл, ми взяли кирилічне написання логотипу. Це нагадує про походження слова та позбавляє від складних та помилкових прочитань назви.
Наш "Плескіт" – це набір різних звуків, які можна почути, побачити і відтворити у Горенці. Різні стани озер і гучність ударів об воду наштовхнули нас на ідею живої айдентики.
Так з’явилися графічні хвилі, які показують життя у “Плескіті” у різних станах і фазах.

Основа палітри – усі кольори Горенки.
Піщаний пляж, блакитна вода, і зелень довкола.
А щоб підкреслити озерний стиль життя, створили мерч для всього, що потрібно у "Плескіт".
І запакували в дизайн усе для запуску.
Комунікація
Усі круті кейси повинні вирішувати якусь проблему.
Плескіт допомагає втекти з міста – у місце без заторів, асфальту і неонових вивісок.
Це сікрет плейс, куди можна зникнути від усього міського та дратуючого.
Ідея
Тригерів для зникнення може бути багато. Але головне, що треба знати: "Плескіт" – те саме місце для відпускання усього міського. З цією думкою і цілим списком “очікувань аудиторії” від стратега ми сіли писати сценарії.
Сигнали, сирени, машини, затори, постійні сповіщення в телефоні, згораючі дедлайни, міський смог, висотки, за якими не видно неба – це лиш частина міських проблем, від яких хочеться зникнути тут і зараз. І як би ми не любили Київ, навіть нам закортіло шубовкнутись у "Плескіт" прямо зараз.

Ідея ролика
"Плескіт" – щоб зникнути з міста на вихідні, місяць, канікули або все життя.
Коли гучні сирени змінюються на щебетання птахів. А зідзвони з невгамовним підрядником забуваються з першим стрибком в озеро.
Коли хочеться зникнути з Києва, достатньо стрибнути у "Плескіт".
Кінець травня
Презентуємо дизайн та ідею і швидко перестрибуємо у продакшен.
Часу все менше, збираємо бриф і знімальну команду. Всього за два тижні, наш креативний директор переформатувався у режисера і вийшов з дебютом на знімальний майданчик. Камера, мотор, обід, знято.
22 червня.
Фіолетова переговорна. Ваня з планшетом, Паша на зв’язку. Презентуємо монтаж. Пульк – відкривається святкова пляшечка ігристого. Поїхали далі.

Запускаємо сайт для продажів, оформляємо паркан, віжуали… Віжуали?
Ідея КВ
У віжуалах ми продовжили розкривати тему міських тригерів. А всередині них одразу показали рішення – пейзажі озерних котеджів.
Кінець липня
Довгоочікуваний запуск «Плескіт». Ролики на промо, борди в місті, команда святкує.
Шик. Бульк. Плескіт.
-
Client: Unit Development
Генеральний директор та співзасновник – Іван Щебетун
Співзасновник – Павло Корева -
Agency: Grape
СЕО – Юрій Гладкий
Креативний директор – Ксюша Деньга
Копірайтер – Ольга Ткачук
Арт-директор&дизайнер - Ольга Перепад'я
Дизайнер – Ігор Ганевський
Стратегічний директор – Олена Головатюк
Стратег – Олександра Терещенко
Акаунт директор – Ольга Бояндіна
Акаунт – Діана Бутешова -
Production: CLEVER FILMS
Режисер – Ксюша Деньга
Оператор – Максим Маліновський
Продюсер – Корецька Валерія / Карпенко Сергій
Локейшн – Василина Марштанова
Кастинг – Team casting agency
Гример-художник – Білошапка Інна
Стиліст – Дина Голубєва
Плейбек – Сергій Вильчинський
Монтаж/Колір/Пост-продакшен – Tilt VFXАктори: Царан Марина, Андрій Мерзлікін
Звук: Сева Золотко