
Бренд: Верес
Верес
НАЗАД У 2019
Це історія довжиною у півтора роки. У січні 2019 року ми брали участь у тендері «Верес» і відразу замахнулися на оновлення комунікації. Клієнту дуже сподобалася одна з ідей, але на той час він не був готовий до таких змін.
Пройшов рік, і нас знову покликали у тендер. На цей раз вже точно для перезапуску бренду. А ми так вірили у минулорічну ідею, що взяли і знову її принесли. А клієнт її обрав. Все склалося!
СИТУАЦІЯ
«Верес» — лідер ринку консервації в Україні. Але востаннє комунікував із аудиторіє ну ду-уже давно. Просто був зайнятий вирощуванням найкращих овочів для найкращої консервації.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ & ПРОБЛЕМА
Але от біда — сьогодні молоде покоління навіть не розуміє, навіщо їм консервація, як і з чим її їсти. Вони звикли, що це щось «бабусине», «до чарочки» і взагалі олдскульне. А у «Вересу» насправді дуже багато крутих продуктів, які можна по-різному їсти і додавати до будь-чого.
Потрібно було змінити сприйняття консервації, показати нові способи її споживання, при цьому не втратити звичне для «Вересу» тепло і щирість.
ІДЕЯ
Слоган старої комунікації бренду звучав як «Смачно по-домашньому». Але як це — «по-домашньому»? Для когось це буде хлібчик з кабачковою ікрою, для іншого — хоуммейд-бургер, для третього — салатик з усім на світі, а четвертому — самому з’їсти цілу баночку солених огірків.
Виходить, смачно може бути як завгодно!
ВЕРЕС. СМАЧНО ЯК ЗАВГОДНО
Маніфест
У маніфесті ми вирішили переосмислити не лише способи споживання консервації, а й прості людські цінності і традиції. Адже ніхто, крім нас, не вирішує, коли нам одружуватися, як святкувати, з ким проводити вихідні і як саме нам буде смачно — за столом і по життю.
Повна версія:

35 секунд:

Та два 10-секундні ролики:


А по-вашому як смачно?
-
Клієнт — «Верес»
Начальник відділу маркетингу — Марія Бойко
Категорійний менеджер — Олександра Ісаєва
Менеджер із зв'язків з громадськістю — Руслана Бондаренко -
Агентство — Grape
Сreative Director — Олексій Максименко
Senior Creator — Наталя Цвєткова
Creator — Олександр Малик
Strategy Director — Олена Головатюк
Strategyst — Валерія Трощило
Art Director — Євгенія Онищенко
New Business Director — Ксенія Сокур
Account Director — Ольга Бояндіна
Senior Account Manager — Ольга Довженко
Senior Account Manager — Марина Мартинова -
Продакшен — NO STARS
Director — Анна Бурячкова
DOP — Ілля Максименко
Executive producer — Іван Крутоус
Producer — Дар’я Волгіна
Producer’s assistant — Соломія Поплавська
1st AD — Коля Перестюк
Art director — Марія Островська
Stylist — Діна Голубєва