Бренд:  MHP

MHP Channel

  • Ситуація

    Усі хоч раз зустрічали на полицях магазинів продукцію “Наша Ряба”, “Бащинський”, “Легко”. Ми довіряємо їм та купуємо собі додому. Проте мало хто знає, що за цими брендами стоїть великий агроіндустріальний холдинг – МХП, який створює цю продукцію та відповідає за її якість. А ще МХП пропонує робочі місця на підприємствах та фермах по всій території України. Тому компанії потрібно було розповідати про свою діяльність, ділитися досягненнями, інноваціями та життям холдингу з партнерами та ринком, щоб більше людей приєдналося до команди МХП. І робити це швидко та ефективно через соціальні мережі.

  • Рішення

    Ми створили цілісну діджитал-екосистему (Youtube + Telegram), яка розвиває корпоративну культуру серед працівників компанії та водночас є корисним ресурсом для студентів, партнерів, підприємців та людей, які цікавляться агросферою та інноваціями.
    Вивчили аудиторію, з якою хотіли комунікувати та її інтереси.
    Оскільки для кожної із груп тематика контенту була різна, ми вирішили об’єднати його під однією платформою, але розділити на декілька плейлістів-рубрик.
    Так з’явився MHP Channel.

MHP Channel – це єдиний підхід до об'єднання всього контенту МХП: як корпоративного, так і брендового. Він включає 2 основних канали: Telegram + YouTube.
Telegram – відповідає за весь новинний та інформаційний трафік МХП, YouTube – за відеоконтент МХП.

Дизайн

Форма основного логотипу МХП закладена в айдентику каналу. Ми використали прості геометричні фігури різного кольору, які відповідають рубрикам. Вони можуть комбінуватися між собою, утворюючи патерн.
Ми використали фірмові кольори МХП, проте зробили їх більш насиченими та яскравими.

Рубрики

Ми структурували та визначили правила єдиного ведення сторінок. Отже, у кожного відео на Youtube з’явився опис, теги, таймкоди та субтитри, щоб зробити перегляд максимально зручним.

У Telegram додали простий пошук за рубриками, а відеоконтент продублювали у текстовому форматі.

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо