
Бренд: Heny
Heny
Клієнт — у Братиславі, Словаччина, ми — у Києві, Україна.
Ми ще не знаємо одне про одного, але в очікуванні нового крутого проекту. Клієнт реалізовує оптово куряче м'ясо без брендингу і упаковки. Але вирішує створити 3 окремі лінійки нових продуктів: свіже м'ясо, мариноване для запікання і мариноване для гриля. І виходити у роздріб з цими новинками, а там без власного бренду — ніяк.
Ми беремося за один з найулюбленіших типів креативних завдань — створення бренду з нуля.
Але спершу аналіз!
Точно, ми ж не в себе вдома. Потрібно було озирнутися на ринку Словаччини і зрозуміти — для кого і про що ми. Наші потенційні конкуренти виявилися досить консервативними у своїй комунікації. Здебільшого всі говорять або про походження, натуральність і свіжість сировини, або про смак і насолоду готовою їжею.
А про що ж буде наш бренд?
Міжнародний інсайт наших днів
«Мені потрібно ухитритися одночасно нагодувати сім'ю смачною їжею, щоб всім сподобалося, щоб це було хоч трохи корисно, і не витратити на це все космос часу. А! І ще не здохнути при цьому».
Знайомі відчуття, чи не так?

А до чого тут курка?
Якщо в цьому світі і так занадто багато складних речей, то має бути хоч щось просте і зрозуміле! Таке, як наша курка! І як сказав наш СЕО: «В житті є багато завдань, а рішення одне — курка».
Тож ми вирішили перетворити нашу курку на суперрішення усіх кулінарних завдань — зробити її здоровою і корисною, наділити кльовою ідеєю, ім'ям і загорнути в круту упаковку.
Так з’явилася Heny!
З англ. «hen» перекладається як курка, але ми додали закінчення «y», щоб утворився прислівник «курячо» / «по-курячому». Окрім того, в Urban Dictionary “heny” означає яскраву унікальну особистість, яка дозволяє собі бути собою.
Наша Heny — суперкурочка! Помічниця, яка завжди під рукою і приємно дивує своєю кубічною користю: економить час на приготування страв, сама по собі є корисною та здоровою, та й ще природі не шкодить завдяки своїй еко-упаковці.
Ну просто «Ух ти!» курочка! Саме ця емоція стала слоганом Heny:
To je Kura!
Heny завжди хоче допомогти, тому вона визирає із логотипа, вітається з тобою з упаковки, а ще звертається із прохання здати упаковку на переробку.

Лого & айдентика
Логотип мінімалістичний, із «м’якими» заокругленими формами.
А ще в ньому «живе» один секретик — маленька курочка, яка може зненацька з’являтися то тут, то там.
УПАКОВКА
Упаковки вийшли також мінімалістичними і водночас дуже яскравими! Не за рахунок складних форм чи дизайн-рішень, а буквально завдяки яскравим кольорам.
І якщо зелений колір вже став доволі звичним для курки як показник її свіжості і природності, то насичений оранжевий і фіолетовий — не зовсім типові для таких продуктів. Але ж і Heny — далеко не проста курочка!
Окремої уваги при розробці упаковок вимагала наклейка з усієї обов’язковою технічною інформацією. Для неї потрібно було близько третини упаковки залишити вільною.
Ще одним обмеженням у дизайні було прозоре «вікно» для продукту. Воно мало бути достатньо великим, щоб у кращому ракурсі показати куряче м'ясо, але не настільки, щоб було видно решту: рідину тощо.
Такі нюанси в свою чергу вплинули на мінімалізм дизайну, який вирізняє продукт на полицях.
Це ще тільки початок пригод Heny на ринку Словаччини.
To je Kura! To je Heny!
-
Agency — Grape
CEO — Юрій Гладкий
Сreative Director — Олексій Максименко
Senior Creator — Наталя Цвєткова
Creator — Олександр Малик
Strategy Director — Олена Головатюк
Strategyst — Валерія Трощило
Designer — Андрій Мішенко
Designer — Стася Лутова
Designer — Ольга Перепад’я
Account Director — Ольга Бояндіна
Senior Account Manager — Марина Мартинова -
Client — EU Poultry
Marketing Director — Віталій Тимчук