
Бренд: ENSO
ENSO
ENSO – девелоперська компанія, яка відрізняється своїм підходом до архітектурних рішень та упорядкування середовища.
Житлові комплекси ENSO завжди проєктуються з урахуванням особливостей місцевості, де вони будуть розташовані, і потреб своїх майбутніх мешканців.
-
Позиціонування
Відштовхуючись від цього, ми визначили позиціонування бренда – фахівці по роботі з простором. Воно виразилося в слогані: «Наповнюємо простір змістом» і концепції ведення бізнесу компанії, що отримала назву «шлях ENSO».
-
Айдентика
Візуальна айдентика будувалася на імені та філософії бренда. Оскільки в природі вже існував каліграфічний символ енсо, ми вирішили зберегти форму, але наповнити її новим змістом. Наше коло складалося з трьох деталей, кожна з яких розповідала про етапи шляху ENSO: пошук-актуалізація-творення.
Чорний і білий стали нашими основними кольорами. Для департаментів компанії, ми використовували додаткові відтінки.
Патерн використовується як у фірмовій документації, так і в сувенірній продукції.
Айдентика вплинула на дизайн головного офісу компанії: в оформленні використовувалися фірмові кольори, а логотип став елементом декору і брендингу деяких предметів інтер'єру.

Сайт
Сайт продовжує розкривати філософію компанії. Коли користувач потрапляє на сторінку, то бачить порожній простір, який наповнюється сенсом – інформацією, коли прокручуєш сторінки. Графічне оформлення виконане в аскетичній чорно-білій гамі. Для сайта ми також написали музику.

Комунікація
У першій іміджевій комунікації, ми говорили про мешканців і сенси, якими вони можуть наповнити свої будинки. Розповідали про це у відеоролику, зовнішній рекламі та медійних креативах. Кожна сцена відео будувалася навколо предметів круглої форми, що відсилає до форми логотипу.

Під час другої хвилі комунікації, ми зробили акцент на мотивах покупки квартир і емоціях, які люди відчувають при цьому.