Бренд:  ENSO

ENSO

ENSO – девелоперська компанія, яка відрізняється своїм підходом до архітектурних рішень та упорядкування середовища.
Житлові комплекси ENSO завжди проєктуються з урахуванням особливостей місцевості, де вони будуть розташовані, і потреб своїх майбутніх мешканців.

  • Позиціонування

    Відштовхуючись від цього, ми визначили позиціонування бренда – фахівці по роботі з простором. Воно виразилося в слогані: «Наповнюємо простір змістом» і концепції ведення бізнесу компанії, що отримала назву «шлях ENSO».

  • Айдентика

    Візуальна айдентика будувалася на імені та філософії бренда. Оскільки в природі вже існував каліграфічний символ енсо, ми вирішили зберегти форму, але наповнити її новим змістом. Наше коло складалося з трьох деталей, кожна з яких розповідала про етапи шляху ENSO: пошук-актуалізація-творення.
    Чорний і білий стали нашими основними кольорами. Для департаментів компанії, ми використовували додаткові відтінки.
    Патерн використовується як у фірмовій документації, так і в сувенірній продукції.
    Айдентика вплинула на дизайн головного офісу компанії: в оформленні використовувалися фірмові кольори, а логотип став елементом декору і брендингу деяких предметів інтер'єру.

Сайт

Сайт продовжує розкривати філософію компанії. Коли користувач потрапляє на сторінку, то бачить порожній простір, який наповнюється сенсом – інформацією, коли прокручуєш сторінки. Графічне оформлення виконане в аскетичній чорно-білій гамі. Для сайта ми також написали музику.

Комунікація

У першій іміджевій комунікації, ми говорили про мешканців і сенси, якими вони можуть наповнити свої будинки. Розповідали про це у відеоролику, зовнішній рекламі та медійних креативах. Кожна сцена відео будувалася навколо предметів круглої форми, що відсилає до форми логотипу.

Під час другої хвилі комунікації, ми зробили акцент на мотивах покупки квартир і емоціях, які люди відчувають при цьому.

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо