Бренд:  Echo Park

Echo Park

Виклик

Київ активно забудовується. Ринок перенасичений. Пропозиції випереджають попит. У 2016 р. 59 компаній будують в Києві, а ще 62-і - в передмісті. «Первинка» продається у 1265 новобудовах столиці. Всі навперебій говорять лише про квадратні метри та ціни. Об'єктів нерухомості з власною ідеологією практично немає.

  • Задача

    Ми повинні були створити новий вектор сприйняття споживачами житла комфорт-класу - змінити стереотип, що чудове житло обов'язково має бути дорогим і розташовуватися в престижних районах. Основний бізнес-метою був продаж 100% квартир 1-ї черги (всього 320 квартир) до кінця 2016 року.

  • Аудиторія

    Ядро нашої аудиторії - це новий креативний клас: IT-фахівці, дизайнери, музиканти, блогери, ресторатори, стартапери та інші світлі уми, які поки не можуть дозволити собі купити житло в центрі, але не хочуть жертвувати комфортом і свободою. Ми розуміли - нам потрібні саме ці люди, щоб змінити уявлення про район. Ми небезпідставно розраховували, що за ними в район потягнуться й інші.

  • Ідея

    Ми визначили чотири основних напрямки мотивацій, за якими люди обирають собі житло: 1) усі хочуть жити в гарному будинку з цікавою архітектурою - Exterior; 2) у будинку повинно бути зручно жити: продумані планування, звукоізоляція, паркінг, всілякі інші зручності - Сomfort; 3) зараз усі піклуються про здоров'я та хочуть жити в екологічно чистому місці зі свіжим повітрям, зеленню і, бажано, водоймами - Health; 4) раціональний вибір, який полягає в балансі між ціною, місцем розташування та інфраструктурою - Оptimality.

    Об'єднавши разом усі 4 аспекти: Exterior, Comfort, Health, Optimality, ми назвали комплекс Echo park і розробили нову містобудівну концепцію Echology, як відгук (відлуння) на потреби людей.

Video

Щоб підвищити довіру до проекту, ми делегували право представити його творцям комплексу: девелоперу, архітекторові, креативному директору і лідеру клієнтської служби. Саме вони розповіли людям про нову філософію Echology. Відео публікувались у різних медійних форматах і на створеному нами сайті комплексу.

Identity

Застосувавши філософію Echology, ми створили візуальну ідентифікацію Echo park: систему інфографіки, фірмовий стиль, навігацію, друковані матеріали та інтер'єри Відділу продажів. Ми навіть змінили фасадні кольору будинку.

Website

Брендовий сайт дозволив донести філософію бренду і наочно показати, що Echo park поєднує в собі всі основні мотиватори, якими керуються потенційні покупці житла. Структура сайту грунтувалася на розробленої в агентстві поведінкової моделі по призначених для користувача перевагам в отриманні інформації / бар'єри сприйняття на сайтах забудовників і житлових комплексів.

В цілому, на сайті користувачі могли глибинно вивчити суть житлової програми, можливі варіанти планувань, ознайомитися з ціновою політикою, документацією об'єкта та забудовника. Таким чином, сайт доносить потенційним покупцям максимум інформації до моменту спілкування безпосередньо з Відділом продажів.

Results

Головним результатом лончевой кампанії стало те, що за перший квартал кампанії було продано 54% ​​квартир 1-ї черги (дані на липень 2016 року) - це 124% виконання плану за даний період. Це свідчить про високий рівень довіри до забудовника, а також про правильне розуміння ЦА філософії та концепції житлового комплексу. Кампанія продовжує доводити свою ефективність, оскільки при глобальному плані забудовника - продаж 100% квартир 1-ї черги до кінця 2016 року - за даними на 3 жовтня 2016 року продано 79% квартир.

Філософія бренду, яка була закладена в назві Echo park, а також в нестандартній для житлового комплексу емоційної айдентики та персоналізації, дуже цікавила користувачів. Про це свідчить те, що протягом лончевой кампанії середня тривалість сеансу на сторінці Echology була в 2 рази більше, ніж в середньому по сайту.

Команда проекта

Команда агентства

  • CEO: Юрій Гладкий
  • Creative Director: Кирило Чистяков
  • Data Head: Іван Сквордяков
  • Creative Copywriter: Юлія Боргуленко
  • Media Planner: Данило Малуха
  • Motion Designer: Христина Гладка
  • Designer: Андрій Мишенко
  • Technical Designer: Сергій Губерначук
  • Client Service Director: Олена Саливон
  • New Business Director: Ксенія Сокур
  • Account Manager: Ілона Ведмідь
  • Project Manager: Роман Гаджимурадов

Команда BD Holding

  • Chief Marketing Officer: Яніна Бадах
  • Creative Director: Юрій Норенко
  • PR Manager: Анна Пилипенко

Video Production: Beloesuhoe

  • Director: В'ячеслав Мельник
  • Production Manager: Олена Перекопайко

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо