Бренд:  Echo Park

Echo Park

Виклик

Київ активно забудовується. Ринок перенасичений. Пропозиція випереджає попит. В середині 2016 р. 59 компаній будують в Києві. Ще 62-е - в передмісті. «Первинка» продається в 1265 новобудовах столиці. Всі навперебій говорять лише про квадратних метрах і ціною. Об'єктів нерухомості з власною ідеологією практично немає.

  • Задача

    Ми повинні були створити новий вектор сприйняття споживачами житла комфорт-класу - змінити стереотип, що комфортне гарне житло обов'язково має бути дорогим і розташовуватися в престижних районах. Основний бізнес-метою був продаж 100% квартир 1-ї черги (всього 320 квартир) до кінця 2016 року.

  • Аудиторія

    Ядро нашої аудиторії - це новий креативний клас: IT-фахівці, дизайнери, музиканти, блогери, ресторатори, стартаперів та інші світлі уми, які поки не можуть дозволити собі купити житло в центрі, але не хочуть жертвувати комфортом і свободою. Ми розуміли - нам потрібні саме ці люди, щоб змінити уявлення про район. Ми небезпідставно розраховували, що за ними в район потягнуться й інші.

  • Ідея

    Ми визначили чотири основних напрямки мотивацій, за якими люди вибирають гідне себе житло: 1) все хочуть жити в красивому будинку з цікавою архітектурою - Exterior; 2) в будинку повинно бути зручно жити: потрібні продумані планування, звукоізоляція, паркінг, всілякі інші зручності - т. Е. Сomfort; 3) зараз все піклуються про здоров'я і хочуть жити в екологічно чистому місці зі свіжим повітрям, зеленню і, бажано, водоймою - Health; 4) і раціональний вибір, який полягає в балансі між ціною, місцем розташування та інфраструктурою - Оptimality.

    Об'єднавши разом все 4 аспекти: Exterior, Comfort, Health, Optimality, ми назвали комплекс Echo park і розробили нову містобудівну концепцію Echology, як відгук (відлуння) на потреби людей.

Video

Щоб підвищити довіру до проекту, ми делегували право представити його творцям комплексу: девелоперу, архітекторові, креативному директору і лідеру клієнтської служби. Саме вони розповіли людям про нову містобудівної філософії Echology. Відео розміщувалося в різних медійних форматах і на створеному нами сайті комплексу, де можна ознайомитися з Echo park більш детально.

Identity

Застосувавши філософію Echology, ми створили візуальну ідентифікацію Echo park: систему інфографіки, фірмовий стиль, навігацію, друковані матеріали та інтер'єри Відділу продажів. Ми навіть змінили фасадні кольору будинку.

Website

Брендовий сайт дозволив донести філософію бренду і наочно показати, що Echo park поєднує в собі всі основні мотиватори, якими керуються потенційні покупці житла. Структура сайту грунтувалася на розробленої в агентстві поведінкової моделі по призначених для користувача перевагам в отриманні інформації / бар'єри сприйняття на сайтах забудовників і житлових комплексів.

В цілому на сайті користувачі могли глибинно вивчити суть житлової програми, вивчити можливі варіанти планувань і ознайомитися з ціновою політикою і документацією об'єкта і забудовника. Таким чином сайт доносить потенційним покупцям максимум інформації до моменту спілкування безпосередньо з Відділом продажів.

На сайті також постійно оновлюються акції і новини бренду, динамічно оновлюються фотогалереї ходу будівництва. На сайті доступна не тільки форма зворотного зв'язку, але і замовлення зворотного дзвінка від Відділу продажів, що дозволяє користувачам оперативно отримати детальну, цікаву для них інформацію.

Results

Головним результатом лончевой кампанії стало те, що за перший квартал кампанії було продано 54% ​​квартир 1-ї черги (дані на липень 2016 року) - це 124% виконання плану за даний період. Це свідчить про високий рівень довіри до забудовника, а також про правильне розуміння ЦА філософії та концепції житлового комплексу. Кампанія продовжує доводити свою ефективність, оскільки при глобальному плані забудовника - продаж 100% квартир 1-ї черги до кінця 2016 року - за даними на 3 жовтня 2016 року продано 79% квартир.

Філософія бренду, яка була закладена в назві Echo park, а також в нестандартній для житлового комплексу емоційної айдентіка і персоналізації, дуже цікавила користувачів. Про це свідчить те, що на протязі лончевой кампанії середня тривалість сеансу на сторінці Echology була в 2 рази більше, ніж в середньому по сайту.
Holovnym rezulʹtatom

Команда проекта

Команда агентства

  • CEO: Юрій Гладкий
  • Creative Director: Кирило Чистяков
  • Data Head: Іван Сквордяков
  • Creative Copywriter: Юлія Боргуленко
  • Media Planner: Данило Малуха
  • Motion Designer: Христина Гладка
  • Designer: Андрій Мишенко
  • Technical Designer: Сергій Губерначук
  • Client Service Director: Олена Саливон
  • New Business Director: Ксенія Сокур
  • Account Manager: Ілона Ведмідь
  • Project Manager: Роман Гаджимурадов

Команда BD Holding

  • Chief Marketing Officer: Яніна Бадах
  • Creative Director: Юрій Норенко
  • PR Manager: Анна Пилипенко

Video Production: Beloesuhoe

  • Director: В'ячеслав Мельник
  • Production Manager: Олена Перекопайко

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо