Бренд:  ENSO

Diadans

Завдання

  • Неймінг, позиціонування, айдентика та комунікація для нового житлового комплексу бізнес-класу на Печерську.

Ситуація

  • У центрі Києва, де поруч сусідять м’ясні та вегетаріанські ресторани, нічні клуби та центри для медитацій, багатолюдні бульвари та тихі алеї ботанічного саду, з’являється новобудова.
    Дві вежі заввишки в 31 поверх. Мінімалістичні, компактні, без античних колон та позолоти на фасаді.

    Будівлі потрібне ім’я та візуальна історія, яка буде близькою для тих, хто не уявляє свій дім ніде, окрім центра міста. А в Києві його точно є за що любити.

Ідея імені

  • Місто різне. Як темп та розпорядок дня його жителів.
    Але дім – це місце, в якому завжди повинно бути спокійно та комфортно саме тобі. Незважаючи на те сова ти чи жайворонок, молода мама чи студент-третьокурсник, обожнюєш котів чи собак.

    Так з’явилось ім’я DIADANS: «dia» + «dance» – танець двох веж, які рухаються в такт із ритмами своїх жителів.

Візуальна стилістика

Що означає «жити в центрі»? Це спуститися вниз, зайти за випічкою й паперовим стаканчиком кави у кафе напроти, пішки прогулятись до ботанічного саду, потім – у «Гулівер» на прем’єру, а ввечері швиденько переодягнутись і заглянути у всі улюблені бари, які зручно розмістилися на твоїй вулиці.
Ось за такі насичені та різні ритми ми й любимо життя в центрі міста. Коли хочеться розваг – вони на відстані витягнутої до кнопки ліфта руки, коли спокою – він завжди у твоїй квартирі.

Для візуальної історії ми шукали форму, яка зможе повністю передати концепцію поєднання ритмів. Нею стала японська техніка Кінцугі, суть якої у комбінуванні кількох різних та контрастних елементів в одне ціле.

Ритмічною лінією ми об’єднали дві вежі комплексу та хвилястий схил, на якому і будується DIADANS.

Фірмові кольори ми взяли з матеріалів, які будуть використані в оформленні холу, рецепції та зони очікування комплексу.

Комунікація

Зовнішня реклама

Завдання першої хвилі комунікації – розповісти, що DIADANS – це прекрасне місце для життя в центрі, незалежно від того якому ритму життя ви надаєте перевагу – діловому, нічному чи домашньому.

Так з’явився слоган «Ритми різні. DIADANS – один».
І з такими бордами ми почали розповідати історію комплексу.

Друга хвиля комунікації ілюструвала ймовірні типажі жителів комплексу. У всіх різні смаки, потреби та темпи життя. Але DIADANS – це прекрасне місце, яке задовольнить потреби кожного.

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо