Бренд:  CRONVEST

CRONVEST

Ситуація

За 20 років успішної роботи та розвитку компанії, назва та айдентика «Каштан 2000» застаріли та перестали ілюструвати суть, цінності та рівень сервісу.

Ідея

Ми досліджували аудиторію бренда і з’ясували, що в компанію звертаються люди, яким швидко та без усілякої тяганини потрібні гроші, щоб не зупиняти свої справи і завжди бути в русі. А «Каштан 2000» вирішує усі фінансові завдання без зайвих питань.
Так з’явилась назва Cronvest та дескриптор: «швидкий сервіс позик під заставу».

Cronvest – це вирішення проблем, знак рівності («=»).
Cronvest – це постійних рух твоїх справ та бізнесу.

Також ці смуги нагадують розмітку на дорозі та асоціюються з головною послугою компанії — позиками під заставу авто.
Смуги динамічні та рухливі. Вони можуть змінювати свою довжину залежно від формату та носія, але завжди повинні починатися з лівого краю. Палітра Cronvest – це кольори дороги: асфальту та дорожньої розмітки, яка вказує напрям руху.

Реалізація

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо