Бренд:  Богдан Устименко

Адвокат капіталу

Ситуація

Богдан Устименко – адвокат, який понад 10 років успішно працює у сфері кримінального права. Його базовий профіль – урегулювання справ у сфері економіки. Перш за все, ми повинні були залучити нових клієнтів і розповісти аудиторії про специфіку роботи Богдана.

Незважаючи на те, що ринок юридичних послуг в країні досить швидко розвивається, як і раніше сила «сарафанного радіо» під час вибору фахівця відіграє величезну роль. Люди рекомендують один одному людини, а не фірму. Тому ми вирішили побудувати особистий бренд. І говорити з потенційними клієнтами за допомогою медійної рекламної кампанії.

Ідея

Спеціалізація Богдана – урегулювання питань, пов'язаних з фінансами. Він захищає власність клієнтів і мінімізує ризик втрати або вилучення активів третіми особами.

Інтерес до цього напрямку у Богдана був з’явився ще в юності, коли його сім'я через судове рішення зазнала фінансових і репутаційних втрат.

З огляду на особистий і робочий бекграунд ми вирішили відбудуватися від конкурентів саме завдяки спеціалізації нашого клієнта.
Ми сформулювали позиціонування Богдана Устименка як «адвоката капіталу».

І у комунікації про капітал йшлося не тільки про рахунок в банку, цінні папери та майно, а про інтелектуальну власність, репутацію людини, які також потребують захисту.

Айдентика

У робочій тусовці Богдана знали як захисника грошей, досвідченого траблшутера, стійкої та непохитної людини. Яка ніколи не перетинає межу закону, як у веденні справ, так і в захисті своїх клієнтів.

Тому, коли створювали логотип, ми використали червону лінію, як символ робочого етикету Богдана.

Ми хотіли сформувати образ Богдана Устименка як людини, яка вирішить будь-які фінансові питання своїх клієнтів і буде впевнено триматися своєї лінії.

Як додатковий графічний символ ми вирішили використати полігонального ведмедя. Адже саме таке негласне прізвисько було у Богдана серед колег і клієнтів.

Комунікація

Перший етап

На першому етапі рекламної кампанії потрібно було проінформувати потенційних клієнтів про адвоката капіталу і пояснити, з якими видами капіталу він працює.

Розповідали ми про це у відеоманіфесті.

Другий етап

На другому етапі ми говорили з аудиторією, яка може зіткнутися з подібними проблемами. Ми створили серію медійних креативів у вигляді листівок.

На них були зображення країн, з яких немає екстрадиції в Україну, але і нормальних умов для життя там теж немає. І щоб не змінювати свою адресу, ми закликали міняти адвоката. Непрофесійного – на Богдана Устименка.

Сайт

Для клієнта ми також зробили сайт.

Команда

Grape

  • СЕО: Юрій Гладкий
  • Директор з нового бізнесу: Ксенія Сокур
  • Стратег: Олена Головатюк
  • Артдиректор: Євгеній Ординський
  • Креативний групхед: Ксенія Дєньга
  • Копірайтер: Катерина Голуб
  • Дизайнер: Ольга Перепад'я
  • Акаунт-менеджер: Марина Мартинова
  • Проджект-менеджер: Катерина Олійник

16on9

  • Режисер: Володимир Каліщук
  • DOP: Саша Лубенський
  • Продюсер: Ілля Шелпук
  • Звук: Андрій Борисенко
  • Монтаж: Ваня Семак
  • Моушен-дизайнер: Андрій Кучмій

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо