
Бренд: Богдан Устименко
Адвокат капіталу
Ситуація
Богдан Устименко – адвокат, який понад 10 років успішно працює у сфері кримінального права. Його базовий профіль – урегулювання справ у сфері економіки. Перш за все, ми повинні були залучити нових клієнтів і розповісти аудиторії про специфіку роботи Богдана.
Незважаючи на те, що ринок юридичних послуг в країні досить швидко розвивається, як і раніше сила «сарафанного радіо» під час вибору фахівця відіграє величезну роль. Люди рекомендують один одному людини, а не фірму. Тому ми вирішили побудувати особистий бренд. І говорити з потенційними клієнтами за допомогою медійної рекламної кампанії.
Ідея
Спеціалізація Богдана – урегулювання питань, пов'язаних з фінансами. Він захищає власність клієнтів і мінімізує ризик втрати або вилучення активів третіми особами.
Інтерес до цього напрямку у Богдана був з’явився ще в юності, коли його сім'я через судове рішення зазнала фінансових і репутаційних втрат.
З огляду на особистий і робочий бекграунд ми вирішили відбудуватися від конкурентів саме завдяки спеціалізації нашого клієнта.
Ми сформулювали позиціонування Богдана Устименка як «адвоката капіталу».
І у комунікації про капітал йшлося не тільки про рахунок в банку, цінні папери та майно, а про інтелектуальну власність, репутацію людини, які також потребують захисту.
Айдентика
У робочій тусовці Богдана знали як захисника грошей, досвідченого траблшутера, стійкої та непохитної людини. Яка ніколи не перетинає межу закону, як у веденні справ, так і в захисті своїх клієнтів.
Тому, коли створювали логотип, ми використали червону лінію, як символ робочого етикету Богдана.
Ми хотіли сформувати образ Богдана Устименка як людини, яка вирішить будь-які фінансові питання своїх клієнтів і буде впевнено триматися своєї лінії.
Як додатковий графічний символ ми вирішили використати полігонального ведмедя. Адже саме таке негласне прізвисько було у Богдана серед колег і клієнтів.
Комунікація
Перший етап
На першому етапі рекламної кампанії потрібно було проінформувати потенційних клієнтів про адвоката капіталу і пояснити, з якими видами капіталу він працює.
Розповідали ми про це у відеоманіфесті.

Другий етап
На другому етапі ми говорили з аудиторією, яка може зіткнутися з подібними проблемами. Ми створили серію медійних креативів у вигляді листівок.
На них були зображення країн, з яких немає екстрадиції в Україну, але і нормальних умов для життя там теж немає. І щоб не змінювати свою адресу, ми закликали міняти адвоката. Непрофесійного – на Богдана Устименка.
Сайт
Для клієнта ми також зробили сайт.
Grape
-
СЕО: Юрій Гладкий
-
Директор з нового бізнесу: Ксенія Сокур
-
Стратег: Олена Головатюк
-
Артдиректор: Євгеній Ординський
-
Креативний групхед: Ксенія Дєньга
-
Копірайтер: Катерина Голуб
-
Дизайнер: Ольга Перепад'я
-
Акаунт-менеджер: Марина Мартинова
-
Проджект-менеджер: Катерина Олійник
16on9
-
Режисер: Володимир Каліщук
-
DOP: Саша Лубенський
-
Продюсер: Ілля Шелпук
-
Звук: Андрій Борисенко
-
Монтаж: Ваня Семак
-
Моушен-дизайнер: Андрій Кучмій