Бренд:  PrivatBank

Запуск Apple Pay в Україні

Задача

«ПриватБанк» із Mastercard запустили нову для українського ринку послугу – Apple Pay. Необхідно було показати аудиторії можливості нової послуги, а також пояснити та навчити, як вона працює. Щоб запустити кампанію, у нас було трохи більше ніж тиждень.

Ідея

Для вирішення завдання ми вибрали інструменти маркетингу впливу: різні формати інтеграції в контент популярних українських блогерів в YouTube та Instagram. Крім того, разом із запуском кампанії запрацював офіційний акаунт «ПриватБанку» в Instagram, який ми хотіли прокачати разом з кампанією.

Ми прагнули наочно і якнайшвидше пояснити принцип роботи оплати через iPhone і Apple Watch та зробити цей спосіб оплати популярним, тому залучили лідерів думок. Так ми сказали українцям: «Нарешті Apple Pay!» в кампанії під назвою «Я плачу айфоном».

Реалізація

Ми залучили аудиторію лідерів думок з України з кількістю підписників від 100 тис. і активною реакцією на контент. Розділили контент авторів блогів за тематиками: подорожі, лайфстайл, бізнес, гумор, краса, ЗСЖ та їжа.

Ми працювали з вибіркою з 400 акаунтів з деталізацією за кількістю фоловерів, за містом, описом профілю, середніми рівнями реакції на пост, вартістю роботи за різними форматами та примітками про досвід взаємодії.

Відібрані автори отримали інструкцію з описом ідеї, особливостями проведення кампанії, способами підключення карт Mastercard в додатку «Приват24» або Wallet, подробицями щодо створення контенту в межах кампанії, а також хештеги та посилання для відміток офіційних акаунтів Mastercard і «ПриватБанк» в Instagram.

У підсумку ми залучили до проекту 33 Instagram-блогерів та авторів 9 популярних YouTube-каналів, щоб в різних форматах розкрити аудиторії переваги використання Apple Pay.

Нам потрібні були реальні історії про моменти оплати Apple Pay, «коли можна себе відчути, як в найпрогресивніших містах світу», розрахунки в подорожах, на АЗС, історії одного дня про прогулянки в місті, Apple Pay в метро або безготівкова оплата кави / їжі, караоке в ресторанах, шопінг без гаманця, проїзд в таксі.

Кожен з блогерів ділився своїм досвідом використання Apple Pay в звичній для нього манері: знімав детальний відеоогляд в YouTube, інтегрував процес оплати в тематичні ролики каналу, публікував ситуативні фотографії та слайд-шоу, ділився досвідом оплати в Instagram Stories.

У роботі з лідерами думок ми на якісному рівні робили ставку на трастовість і довіру до рекомендацій, управляли результатом створення та інтеграції, на кількісному – вимірювали показники охоплення, реакції на контент.

Результати

  • У Instagram:

      • сумарно охопили понад 8 млн користувачів;
      • понад 3 млн людей переглянули наш відеоконтент;
      • 500 тис. користувачів поставили like або залишили comment.

  • В YouTube:

      • відео з інтеграцією Apple Pay переглянуло понад 13 млн користувачів;
      • з них понад 400 тис. залишили like, dislike або comment.

Схожі проєкти

ПортфоліоПортфоліо